Olen tulossa ensi viikolla Nurmekseen

pisto käynti

Bompan talo on nähty, se ei kiinnosta.

Mitä suosittelisitte, onko siellä vielä sastan myymälää? Mitä muuta voisi nurmeksessa tehdä päivän visiitin aikana? Onko siellä nähtävyyksiä? Joo, r kioski ei kiinnosta.

Missä saisi hyvä ruuan? Abc asema ei ole vaihtoehto, ei niitä.

22

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvääruokaa

Hyvärilän Kartanohotelli on hyvä ruokapaikka,jos sattuu olemaan auki. On typerrelty noita aukioloaikoja.

• paluumuuttaja v.-09

Sastaa ei enää ole. Tilalla Tokmannin myymälä. Se on jännittävä paikka käydä. Myyjistä suurin osa mukavia. Kun ei vain kysele turhia. Koskee vain yhtä tai kahta myyjää. Ne voi menettää hermonsa. En osaa neuvoa nähtävyyksiä. Aikoinaan oli Jurtilla laskettelukeskus, ei ole enää toiminnassa.

• tarkennus asiaan

Elä höpötä, porokylässä ainakin eilen oli vielä saastamoisen liike, mistä saa sastan erinomaisia, joskin kalliita releitä. Hintansa arvoisia.

• äkkii pois

Parasta ajanvietettä Nurmeksesta saa sen hetken kun ajaa kylän läpi muualle.

• Sokos hotelli

Sokos hotellissa (sotka)hyvää pitsaa ja pastaa.

• töristiopas

Suosittelen jukolaa, porokylän r kioskia sekä alkoa. TB asemalla voi käydä kuuntelemassa juorut ja pienvenesatamassa käydä ihmettelemässä kun nuoriso lempii autoissaan.

• tangon taitaja

Mistä löytää parhaat naiset, näin perjantaisin?

• pulipuli

Suosittelen keskustan liikkeitä,on raittiinpi ilma ja ilmapiiri.

• YkkösPaikka

Nurmeksen keskustan ärrällä on asiakas ystävällinen ja hyvä ilmapiiri.

• extreme kokemus!

Jännä extreme seikkailu voi tulla jos käyt Tokmannilla! Hyvällä tuurilla selviät hyvin, jos on huono tuuri, kyselet tarjouksista yms. niin korvasi punoittaa! Kannattaa kokeilla!

• pisto käynti

Joohhh. Olen nainen. Missä sutki kyntää? Oohhh numeroo!

• sutkin manageri

Sutkilla päivystys satamassa klo 18.00-21.00 joka päivä.

• Jakopään huolto
        sutkin manageri kirjoitti:

Sutkilla päivystys satamassa klo 18.00-21.00 joka päivä.

Hei, olen tulossa perseeni kanssa vappuna Nurmekseen. Nyt kysynkin onko Nurmeksessa kirpputoreja ja missä ne sijaitsevat?

• Otatko
        Jakopään huolto kirjoitti:

Hei, olen tulossa perseeni kanssa vappuna Nurmekseen. Nyt kysynkin onko Nurmeksessa kirpputoreja ja missä ne sijaitsevat?

Perseet olalle vappuna?

• pelkopois

Jos tulet Kuopion suunnalta ja pelkäät Nurmeksen hintatasoa,niin sulje silmäsi ABC.n kohdalla vähäksiaikaa ja aja nopsasti ohi,niin tilanne normalisoituu.

• Anonyymi

Onko tilanne muuttunut 10 vuodessa?

• Anonyymi

On, paljon mennyt kauppoja/yrityksiä konkurssiin. Porolla ei enää ole r kiskaa.

Täällä on jopa entistä ahdistuneenpi ilmapiiri ja vähätkin palvelut pikkuhiljaa viedään.

• Anonyymi

Nurmeksen meijeri on käymisen arvoinen paikka, siellä on mukava kuunnella tonkkien helinää. Mahtaako olla enää toiminnassa?

• Anonyymi

Samoin voipi käydä keskustan ala-asteella kuuntelemassa ovesta purkautuvien lasten iloista hälinää.

• Anonyymi

Nurmes kehittyy 🤣😂

• Anonyymi

Etkä ole tulossa tai menossa mihinkään.

• Anonyymi

Suosittelen jurttivaaraa ☝️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60