Heippa!
Olen muodokas lävistetty 25-vuotias nainen. Myyn kostuttamia pikkuhousuja. Pyynnöstäsi voin tyydyttää itseni niihin ja antaa mahlan valua. Useammankin kerran jos haluat, olen hyvin kiimainen ;) Pikkupöksyistä pyydän 30e päivältä ja 10e lisämaksu aina lisäpäivältä. Eroottisia kuviakin pyynnöstä ja hinnasta sovitaan erikseen..
Otan toiveita myös vastaan.. ;) Ota siis rohkeasti yhteyttä ja ehdota!
Vain postitus. Luotettavaa kaupankäyntiä ja odotan sitä myös sinulta ;)
Hinta: 30
Yhteystiedot: kosteaunelma@gmail.com
O: Myydään Lävistetyn kiimaisen naisen pikkuhousuja juuri sinulle!
14
785
Vastaukset
- pikku kurkku
Hyi saatana! paljo sä vittu painat???
- huhhuh, jotai rajaa
Juu, EI kiitos...yöks!
- Ei ikinä
Tosi läski,kyllä hiki haisee yök!
- kiva t sulle
Tukevatkin ovat kauniita !
- Tuoksutellen
Paljon jos ostan omaksi. En tykkää vuokrata kun tuoksu vain paranee ajan kanssa ja vuokra hinta tulee aika kalliiksi 3670euroo/vuosi.
- voi urpot
Nätti ja muodokas on kuvassa. Voisin vannoa että 2 satasta kädessä vonkaisitte sisäänpääsyyn, ai niin teiltä puuttuu se raha mutta vittuilla tietty voi ilmaseksi.
- 18+9
Aika pullukka. Kannattais alkaa laihikselle. Sitten uusi ilmoitus.
- Sillipurkki
Vinkiksi Kun pöksyt laittaa pesemättömään sillipurkkiin niin tuoksut säilyy useita vuosia ja paranee vain vuosien varrella. Kannattaa kokeilla itsellä useita sillipurkkeja jemmassa. Arvatkaa vain mitä sisältää nam nam.
- 18+9 äiti
Poika pois täältä sivulta, äitisi häpeää sinua.
Wau! Olet tosi upea nainen!
- jou jou
Itsellä ollu laihoja ja tukevia naisia ja nyt tukevamman kanssa jopa kihliossa enk ävaihtais häntä mihinkään!
Että ettikä äte vaan sit ämissiä aj jääkää ilman...niin mitä? - ---------
Miten lävistykset liittyvät pikkuhousuihin?
- Naapurisi....
Sanna H on ilmiselvästi kuvassa ja täällä uudellamalla asustaa.... ;)
- Olaf
Ei tietääkseni täällä saa myydä ns. "seksiä", vai mitä tää on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154