Missä se tyyppi ny on?
Siiliö hävinnyt?
27
70
Vastaukset
Olen itse miettinyt samaa asiaa... Onko netistä löytynyt parempaa tekemistä vai kokeita koulussa? Toivottavasti ilmaantuisi viimeistään kesällä...
- Tiberius de Auditore
Häntä ei ole näkynyt 9.3.2014 jälkeen. Epäilen, että hänellä on laitteistossa vikaa, joten hän ei pääse internettiin. Tosin hänellä voi myös olla kiire tai sitten hän vain lopetti täällä käymisen, mutta hän varmaan kertoisi siitä. Voihan hän olla myös kuollut, mutta sitä pidän äärimmäisen epätodennäköisenä. Roolipelissä on ollut aivan liian hiljaista hänen lähdettyä, joten jäin kaipaamaan. Toivottavasti hän tulee takaisin mahdollisimman pian.
Hmm... Muillakin taitaa olla kiireitä. Jokutyyppi, HeKeKee ja Korppikin ovat jossain maailmalla. Meillä oli tänään kemian valtakunnallinen, jos Jokutyyppi luki siihen... Se kyllä vaikuttaa niin nerolta, että pärjäisi lukemattakin.
Alice Dollykin on kadonnut. Samoin Simo Kurki ja muutama muu. Kiireitä vai teknisiä ongelmia? Olikos se viikko sitten, kun Pulinat oli niin kuollut paikka, ettei viikonlopun aikana tullut kuin pari viestä?- Tiberius de Auditore
kurpizza kirjoitti:
Hmm... Muillakin taitaa olla kiireitä. Jokutyyppi, HeKeKee ja Korppikin ovat jossain maailmalla. Meillä oli tänään kemian valtakunnallinen, jos Jokutyyppi luki siihen... Se kyllä vaikuttaa niin nerolta, että pärjäisi lukemattakin.
Alice Dollykin on kadonnut. Samoin Simo Kurki ja muutama muu. Kiireitä vai teknisiä ongelmia? Olikos se viikko sitten, kun Pulinat oli niin kuollut paikka, ettei viikonlopun aikana tullut kuin pari viestä?Yllättävän kuollutta. Ja minä tietenkin vietän täällä mahdollisesti jopa tunteja päivässä. Tosin olen taas alkanut tehdä muutakin, sillä ei tätä puolikuollutta palstaa jaksa seurata koko ajan. Ollaanko me lähes ainoita ihmisiä täällä pulinoissa nykyään?
Tiberius de Auditore kirjoitti:
Yllättävän kuollutta. Ja minä tietenkin vietän täällä mahdollisesti jopa tunteja päivässä. Tosin olen taas alkanut tehdä muutakin, sillä ei tätä puolikuollutta palstaa jaksa seurata koko ajan. Ollaanko me lähes ainoita ihmisiä täällä pulinoissa nykyään?
Monia tunteja? Sinäkin? Veit sanani, toveri. *olalle taputusta*
Toverista tuli mieleen... Missäs Trotski?- Eräs trotskilainen
kurpizza kirjoitti:
Monia tunteja? Sinäkin? Veit sanani, toveri. *olalle taputusta*
Toverista tuli mieleen... Missäs Trotski?Tässähän mie. Eipä tosiaan innosta lähettää viestejä, kun täällä ei ole ketään muita. Mutta joo, ihtekin vietän täällä vähintään tunnin päivässä. Vähemmän nykyisin, mutta kesällä enemmän. Pitäisi laskea joskus.
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Tässähän mie. Eipä tosiaan innosta lähettää viestejä, kun täällä ei ole ketään muita. Mutta joo, ihtekin vietän täällä vähintään tunnin päivässä. Vähemmän nykyisin, mutta kesällä enemmän. Pitäisi laskea joskus.
Hyvä että olet tallessa. :)
Tuo on totta, siiliötä ei kyllä ole näkynyt :/
Niin, toivotaan, että tulee. Eihän nyt tietenkään ole pakko olla täällä, mutta olisihan se ihan mukavaa. :)
- ateisti pappi
Voi teitä raukkoja! Onko rakas pikku joukkonne hajoamassa? Voi että, ihan pissat tulee housuun kun nauran teille. Liittykää joukkooni ja tuhotkaamme suolisto lopullisesti.
- ateisti pappi
veh kirjoitti:
?
Olen vienyt jo muutaman joukostanne.
- HeKeKeKe
ateisti pappi kirjoitti:
Olen vienyt jo muutaman joukostanne.
En mä kuollut ole, mutta koska käyn täällä kännykällä ja tuli tämä päivityskin niin viestien laittaminen on vaivalloista.
ateisti pappi// Joukkomme ei lannistu koskaan!
- ateisti pappi
Missä joukkonne sitten on? En näe suurintakaan osaa.
ateisti pappi kirjoitti:
Missä joukkonne sitten on? En näe suurintakaan osaa.
Täällä on nyt ollut veh, Tiberius, HeKeKee, Trotskilainen ja nappula. Muut ovat jossain. Ja mites ajattelit kukistaa suoliston?
- ateisti pappi
kurpizza kirjoitti:
Täällä on nyt ollut veh, Tiberius, HeKeKee, Trotskilainen ja nappula. Muut ovat jossain. Ja mites ajattelit kukistaa suoliston?
Niin, muut ovat kukistettu.
- Eräs trotskilainen
ateisti pappi kirjoitti:
Kyllä hyö vielä kesän tullen palaavat... Älä luulekaan voittaneesi, ethän edes liene karkoittanut yhtäkään meistä!
ateisti pappi kirjoitti:
Ei minua ole kukistettu. Olen täällä nykyään vain harvemmin, koska netti toimii todella huonosti. Ja tuskin sinä ketään muutakaan vakkaria päihittäisit...
Ilmoittaudun läsnäolijaksi, mutta en vain jaksa aina kirjoittaa tänne. :D
(Kirjoitin suurimman osan tästä kahdesti)
MINENNOOKUALLUNNA!!!
Lähes kolmiviikkoiselle poissaololleni on muutamakin syy. Ensimmäiset nelisen päivää kärsin jostain influenssan tapaisesta. Sitten ajattelin testata, kuinka kauan menee, että poissaoloni huomataan kunnolla. Sitten huomasin, että vietän vähemmän aikaa koneella, kun en ole suolistossa. Sitten tuli tällä viikolla vielä kauniit ilmatkin ja oikeastaan eilinen ja edellinen päivä menivät kouluun, läksyihin ja MKGamerr-nimisen YouTube-käyttäjän Creepypastavideoiden katseluun. Nyt ajattelin, että kun minua alettiin kaivata ja tuo "ateisti pappi" tuli tänne ilkkumaan, että on lähes velvollisuus tulla takaisin.
-Siiliö-- nelothin vihaaja
Hahhahaa, oon vitun onnellinen ku sitä neloth-friikkipaskaa ei muista kukaan! Jätkähän on ihan vitun homo assburgeri. Varmaa nytki vetää käteen kotona tai siis sillä varmaa on nii pieni ettei se onnistu. Vittu mikä luuseri oikeesti
Mitä vikaa nelothissa muka on?
- nelothin vihaaja
No sehän on ihan vitun kusipää myönnä että sinäkin olet samaa mieltä
Joo paitsi että en ole samaa mieltä. Perustele väittämääsi tai kerro edes, miksi et pidä hänestä. Tohon ei voi edes voi tehdä järkevää vastaväitettä, kun omakin argumenttisi on olematon ja keskustelu uhkaa muuttua juupas-eipäs-paskaksi.
- Eräs trotskilainen
Entä missä on Suwastika?
mie möhisen täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421