Hei!
Elikkäs.. Oon ratsastanut nyt jotain 5 vuotta,Ja ollut tauolla viimeiset puolivuotta ratsastamisesta,
Alottelin taas ratsastuksen taukoni jälkeen ja sain uuden vuokraponin tänään.
Minua painaa vaan enää yksi juttu, MAASTOKAMMO.
Lensin parivuotta sitten aika kipeästi maastossa kiitolaukan kyyistä kuoppaan tai sellaiseen onkaloon, Ja sen jälkeen oon vaan kerran käynyt maastossa ):
Mua pelottaa olla maastossa nykyään. Kokoajan pelottaa että siellä ojassa on vaikka joku kissa ja hevonen pelästyy sitä ja lähtee säntäämään minne sattuu, tai sitten että hevonen vain innostuu ja lähtee kovaa vauhtia säntäämään jokapaikkaan /:
Entiedä miten pääsisin eroon kammostani :(
Toivottavasti joku kiltti osais kertoa ! :3
Kiitos avuista valmiiks!
MAASTOON MENO KAMMO!:( Tarvin apujanne!
3
91
Vastaukset
- Minna Oulusta
Kammosta ei pääse eroon muuten kuin tekemällä sitä mitä kammoaa.
Ehdottaisin että menet aluksi vain pienen lenkin lähellä tallia niin monta kertaa että lakkaat pelkäämästä möröjä. Kierrä vaikka tallialuetta ympäri ulkopuolella.
Älä mene kauaksi jos hirvittää. Sitten vai hiljalleen suurennat lenkkiä sitä mukaa kun siltä tuntuu.- samamaastokammoinen
Kiitos vinkistä!
Teen näin:)
Sen lisäksi mitä Minna Oulusta sanoi, voit myös pyytää jonkun kaverisi mukaan kun kiertelet tallin lähellä. Hän voi tulla mukaan joko kävellen tai pyörällä, tai vaikka ratsain toisella hevosella, mikä parhaalta tuntuu. Kaverin läsnäolo yleensä rauhoittaa, kun ajatukset kääntyvät muualle niitä näitä jutellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421