Laittakaapa tänne jäätilannetta kun alkavat sulamaan, titäs millon vois startata. Kiitos etukäteen ja keväällä tavataan.
Puumalalaiset
9
312
Vastaukset
- Matula
Käkövedellä täysi jääpeite. On rutissut ja laituri paukkunut jo viikkoja lähes ennen- kuulumattomalla tavalla. Nyt on taas yöpakkaset palanneet, voi vielä mennä aika jos toinenkin.
- kesäasukaså
Niin nuo yöpakkasethan vaikuttaa paljon jäiden sulamiseen.
- kesäasukaså
Niin nuo yöpakkasethan vaikuttaa paljon jäiden sulamiseen.
- järveen soppii....
Nyt, jos millo, kannatta jiälle männä... jos tahtoo ihtesä hukuttoo.
- kesäasukas
En ole jäälle menossakaan vaan haluaisin tietää milloin jäät on pois, että kannattais lähtee mökille Puumalaan.
- Matula
kesäasukas kirjoitti:
En ole jäälle menossakaan vaan haluaisin tietää milloin jäät on pois, että kannattais lähtee mökille Puumalaan.
Omalta rannalta katsottuna Käkövesi lähes vapaa jäästä.
- kesäasukas
Matula kirjoitti:
Omalta rannalta katsottuna Käkövesi lähes vapaa jäästä.
Kiitos, mie pakkasin kamat ja aamulla kohti Puumalaa. Syksyllä taksa kotiin, näinhän se menee.
- kyselevä
Mitkä selät Käkövedellä sulia?
- onon
Kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706