Mikä ihmeen jylinä on kuulunut jo monena yönä järveltä (porovedeltä) päin? Kuulostaa ukkoselta / tynnyreiden paukuttelulta...
Jytinä / melu / jylinä porovedeltä päin?
12
429
Vastaukset
- Gene Lekkinen
Iisalmen perussuomalaisilla on Kumpusaaressa kevätjytkyjamboree. Jooko on karaoke-isäntänä.
Voisi olla se iso jytky kun perussuomalaiset menee jäälle odottamaan kevättä tajuttuaan mitä ovat tehneet.
Mutta eiköhän se ole kuitenkin jäitten halkeilua ja pauketta kun pakastuu ja ei ole lunta päällä suojaamassa. Kokemus sinänsä tuo luonnonilmiö.- perseen perse
Sehän pitää kieltää HETI!Laittaakaa vaikka kyltti keskelle Porovettä!
- työ tuo työ vie
IPO:han se jytyää jatkuvasti. Jos on sopiva sää, niin kuuluu sisälle asti.
- likas lippe
Ahti tai Poseidon veikkaan ahtia järven jumalat nostaa harteitaan niin että jää ruskaa.
- röyh.....
Minun pontikka tynnyrit vaan paukkuu.
- Todistaja
Ei pauku pontikka vaan Peers-Late " jynkyttää" aunuksen muotoista oksan reikää Pertun rannassa !!!
- Vappuko jo<<<<<<<<<<
ja minun jenkkakone mekastaa yötä päivää soittanen työväen marssia.
- Todistaja
Vappuko jo<<<<<<<<<< kirjoitti:
ja minun jenkkakone mekastaa yötä päivää soittanen työväen marssia.
Kyllä se on se anuksen muotoinen oksanreikä.
Kävin katsomassa sitä ja kyllä se oli harmaan ja klönttisen mällin peitossa. Jäätynyt tosin oli.
Oli siellä useampikin puu "pystyyn naitu"!
- Sivusta seuraten
Asiallinen aloitus, mutta vastauksissa kukkii joidenkin tälle sivulle kirjoittavien, vajakkien edesottamukset.
Siis, noin likaisia asioita ei kukaan tee, eikä varmaan ole tehnytkään. Kukaan sivistynyt ihminen ei usko teidän kirjoituksia, eräästä mie henkilöstä. Olette kateellisia ja elätte itse kirjoittamallanne tavalla. - hohoijaaaaa
Tosi asiallinen keskustelu jälleen. Uusavuttomien asia, jotka ei ymmärrä luonnon ääniä? Haloo voiko kesällä ukkonen ja talvella jäät Jyskääää, jos ei joku muu ilkikurinen löyhäpää saa samoja ääniä aikaan? Ei maha Käteinenkään enempi kuin Juntta äänille mitään korkeintaan kuuntelu Veron?????
- Todistaja
Kyllä se jytinä on Peers-Laten aikaansaamaa.
Puita panee ja hivelee heiniä Pertun rannassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634