Käynnistin wallaksen ja toimi hienosti. Yritin sammuttaa laitteen mutta jäi tuulettamaan eikä sammunut kuin piuhat irti menetelmällä.
Kun laitoin piuhat taas kiinni tuuletus jatkui vaikka laite sammutus asennossa. Yritin käynnistää mutta vain tuuletti. Löytyykö ohjeita? Viime vuonna olisama vika mutta lähti sitten toimimaan normaalisti.
Wallashäiriö
3
212
Vastaukset
- Pro-vo
Öö..
Wallaksen kuuluu jäähdyttää poltin tuulettimella. Ottaa semmoset viitisen minuuttia.
Johdot irti repimällä voi vehje hajota lopunkin.- Aloittajaa
Tämän tiedän. Laite oli varmasti jo viilentynyt.
Ihan perusjuttu. Palokammiossa on jälkijäähdytykselle jälkijäähdytystermostaatti, joka on ihan perus bimetallikytkin. Aikansa kun se siellä naksuttelee, niin se leviää. Helppo vaihtaa myös itse. Termostaatti on palokammion kyljessä 20 centtisen kokoinen möllikkä, johon tulee 2kpl abikoliittimiä. Vanha pois ja uus tilalle.
Voit todeta ehjyyden tai viallisuuden ihan yleismittarilla. Mittaa, onko rele oikosulussa, vaikka lämmitin on kylmä - jos on seon jumissa.
Osa ei ole edes kovin kallis.
http://xn--lmmitin-5wa.fi/index.php/kauppa/lammitin-varaosat/wallasvaraosat/wallas-jalkijaahdytystermostaatt-362402-detail
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421