Miksi liotetuista pellavansiemenistä käytetään vain lima eikä siemeniä. Viisaammat kertokoot.
Pellavansiemenrouhe
psie
2
143
Vastaukset
No voithan huitaista huiviin ne liotetut siemenetkin, mutta varsinkin jos uloste on kovaa, mukana olevat kokonaiset siemenet voivat olla teräviä ja todella kivuliaita ulostaa, tuossa yksi syy. Siemenet eivät ehdi sulaa.
Pellavarouheessa ei ole tuota ongelmaa, samalla saa lima-aineet, ravintoaineet ja suolistolle tarpeellista kuitua.- 1+2
Jotkut laadut pellavansiemeniä ovat lievästi myrkyllisiä. Ihmisillekin on annettu ohjeellinen päiväannoksen enimmäisraja (30 g). Siemeniä voi käyttää uudelleen liman keittoon muutamia kertoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175