OTETAAN VASTAAN yksityisiltä ja yrityksiltä
rautaromua: autot,pellit,rauta,jalometallit,akut,patterit,ym,ym
elektroniikka ja sähköromua: kodinkoneet, kellot, tietokoneet, tulostimet, kännykät, televisiot, viihde-elektroniikka, kamerat, lamput, valaisimet ja sähkötyökalut,
Kodin huonekaluja ja säilytyskalusteita,pihakalusteita,keinuja,ym
vaatteita ja kenkiä(puhtaita ja ehjiä)
kodin pientavaroita esim. kirjoja, CD-, astioita, mattoja,verhoja,harrastusvälineitä,polkupyöriä,ym,ym
Rakennusosia ja -materiaaleja, ammeita, wc-pönttöjä ja keittiökaappeja
otamme vastaan/tyhjennämme myös kokonaisia asuntoja,varastoja,kuolinpesiä,tontteja,ym,ym.
suoritamme myös rakennusten ja tonttien siivouksia ja purkuja kysy lisää?
voit tilata ilmaisen kuljetuksen satakunnan alueelta satakerays@gmail.com tai 041-4913564
satakunnan keräys ja kierrätys ry
OTETAAN VASTAAN ILMAISEKSIA
satakerays
3
211
Vastaukset
- ei uskottavaa
Mikä yritys on kyseessä, kun ei ole nettisivuja, ei y-tunnusta, ei rekisterissä?
Jos olet yksityishenkilö, se kannattaisi kertoa reilusti ilmoituksissasi, eli mihin menee rahat - paitsi omaan taskuusi verotomasti :))- Kaaleppi n
Mihin siinä rahaa tarvitaan , kun antaa esim. polkupyöränsä ilmaiseksi satakunnan keräykselle ? Jos porukka pelkää että tuo virma niistä hyötyy , kannattaa se polkupyörä myydä itse vaikka kirpparilla !
- bisnes is
romun ostajat maksaa 50€/tonni, eli ite saavat vielä paljon enemmän kun vievät esim. Kuusakoskelle..
Älkää antako niitä romuautojanne ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820