minkä lainen ase

aaa2

elikkäs olen aloittamasssa softia ja tarvitsin aseen. mielellään sähkö ase eikä liian kallis

10

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihopeihelp

Paljon on liian kallis 100e? 200e? 20e? 100000e?
      Sanon että cyman joku v2 ak tai m4 large-akulla. Tai sitte G&G cm16. Myös käytettyjä kannattaa harkita esim huutonetistä. Muista ostaa myös hyvä laturi,maski ja halpamaastopukukin olis hyvä. Muista myös tilata suhteellisen hyviä kuulia joko 0.20g tai 0.25g vakio sähköaseisiin.

Suomesta muutamia kauppoja ja huutonet
      www.huutonet.fi
      www.milgear.fi
      www.tradesoft.fi

Puolasta halvempaa,matalampi alv.
      gunfire.pl
      www.taiwangun.pl

• you dont help much..

Ak:ssa on V3 gearbox.. M4 large akulla on melkeimpä suoraan M16. Osta joku Cyman pyssy,

• ihopeihelp
        soviet.sniper kirjoitti:

Kuka kehtaa edes suositella jtn Cm16? Huonoin G&G ase mitä löytyy.

Cyman M4 tai AK, JG Geggo tai Dboysin AK

http://www.taiwangun.com/en/608-3-jg?from=listing&campaign-id=19

http://www.taiwangun.com/en/cm002-full-metal-cm?from=listing&campaign-id=20

http://www.taiwangun.com/en/cm-042s-real-wood-full-metal?from=listing&campaign-id=20

http://www.taiwangun.com/en/rk-06w-real-wood-boyi?from=listing&campaign-id=19

Siinä muutama ehdotus

soviet.sniper huomioippa nyt että tää jätkä on alottamassa airsoftia. Taitoa löytyy varsin vähän ja rahaa varmasti airsoftiin vielä vähemmän. Kyllä itseainaki suosittelisin tilaamaan alan suomalaisesta liikkeestä. Itsellä ei mitään taiwangunia vastaan. Ja millä perusteella se G&G cm16 on huono? Tottakai se on aika ala-arvoinen g&G muihin aseisiin mutta silti?

• ihopeihelp kirjoitti:

soviet.sniper huomioippa nyt että tää jätkä on alottamassa airsoftia. Taitoa löytyy varsin vähän ja rahaa varmasti airsoftiin vielä vähemmän. Kyllä itseainaki suosittelisin tilaamaan alan suomalaisesta liikkeestä. Itsellä ei mitään taiwangunia vastaan. Ja millä perusteella se G&G cm16 on huono? Tottakai se on aika ala-arvoinen g&G muihin aseisiin mutta silti?

G&G cm16 On eniten ongelmia tuan hintaluokan aseeksi sähköissä. Yleisempiä ongelmia syöttöhäiriöt, sisukset eivät kestä johtuen RPS ja jumittelee aikaspaljon... Valmiita "High Speed" aseita en ainakaan suosittele alottelijoille.... Niissä kun joutuu vaihtaa sisuksia useemmin kun muissa. Se G&G CM16 R8 on jopati parempi kuin tua High Speed combo....

• ihopeihelp

voi tyhmä... niitä aakoita on 46463295634436 erillaista merkkiä ja vielä mallit päälle- Kyllä suurin osa on v3 iknow

• ihopeihelp

tarkotan siis että unohtu laittaa v3 tuohon

• jaa
        ihopeihelp kirjoitti:

tarkotan siis että unohtu laittaa v3 tuohon

Siis juu toi CM16 on ihan kurankuukkelia, osta cyman pyssy.

• 8kkAirsoftia

Jokainen ostaa aseen alkuun joka tuntuu hyvältä, mutta itse en ainakaan sniperia suosittelisi.

• moi kaikki 247

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      172
      4726
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3296
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1806
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe