mikä noista kaikista gearboxeista on paras?
Gearbox
14
84
Vastaukset
- 19+3=21
Lonexin. Tosin aika näpäkän hintaisiakin.
Systema, SRC, Polar star, Lonex ja Bravo
- V.2
Paras suoritukseltaan vai kestävä? Ton SRC:n v2. rataslaatikon sisältä oli mulla mennyt liipaisimen edestä 2 metallilevyä irti toisistaan jostain syystä ja tappet plate, jousenohjain ja muut tietyt osat oli muovia.
- soft1234
Niin mutta mikä malli Esim. 3,2,6,7?
- ............
Riippuu pitkälti mikä ase?
Melkeimpa tietyissä asemalleissa on tietty boxi.
Parhain on varmaankin tua V.8 joka on ainoastaan TM typessä muistaakseni.
V.4 ei oo liipaisin viivettä tais olla TM PSG-1 ainoastaan.
V.2 on huono kestävys.
V.3 on ihan ok kestävyydeltä.
Yleisempiä noista on V.2 ja V.3
- v8 motor maan XD
Soviet.sniper joo eihän nuista mikään kestä ilma huoltoa :D ja kohtauskulmansäätö ja sorbo ei kyllä kovin paljon aikaa ja rahaa vie jos vain vähän perehtyy.
- Mitävv
Ei vittu, luuletko sä että sä tiedät paremmin kuin soviet? Ei hlvtti.. Joo painu sinne mistä tulitki
- fdgfdg
e lisäsin vaa
- helpp1234479
Mutta kestääkö tuo versio 2 miten pitkää
- 10+19=28
Itellä kesti 3 vuotta ja nyt pistin sen kuntoon eikä mitään ylimääräistä kulumaa... Ois vielä pelittänyt helposti viitisenkin vuotta.
Ja te väitätte näitä G&G:n sportlineja paskoiksi, vaikkei se nyt combat machinen olekaan, niin lähes sama kuitenkin...
Ootte vaa kateellisii D;- help1234559
Entäs miten pitköä v.3?
- help1234559
Entäs miten pitköä v.3?
- määenkeksijaksaa
help1234559 kirjoitti:
Entäs miten pitköä v.3?
Kyllä ne kestää, ei siinä huolta. sorbo on suositeltava jos tulee pitkäaikaiseen käyttöön suurella roffilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421