Kyseessä 2v laumanvartija ja käytiin koirapuistossa, olimme koko sen ajan koirani kanssa kaksistaan ja keppejä noutaessa koiralle tuli jano ja joi puiston paska lammikoista sitten.
Nyt koiralla ollut 2 pv ripuli. Koira on muuten täysin oma itsensä, juo syö ja riehuu kuin penska konsanaan. Näin on sattunut ennenkin, koira on käynyt likavettä juomassa ja ripuli tullut seurauksena.
Koiralla rokotukset ja madotukset kaikki ok. Milloin syytä huolestua vakavemmasta? Ajattelin katsoa vielä päivän, josko ripuli hellittäisi mutta on muuten niin eloisa ja virkeä että ei uskoisi vakavemmasta olevan kyse.. Kokemuksia? Koti konsteja?
Koiran ripuli
5
144
Vastaukset
koirapuiston lätäköissä on varmasti kakkavettä, ja moisesta menee ruuansulatuskanava sekaisin.. eri asia juoda metsässä sadevesilätäköstä.
kunnon annos maitohappobakteereja ja vaikka inupekt fortea palauttamaan parempaa suolistoflooraa..?
jos koira saa siellä koirapuistossa vetää lärviinsä mitä vaan niin kohta saa laittaa madotukset uusiksi, ellei sitten saa suolistotulehdusta tai muuta; on ne vaan semmoisia tautipesäkkeitä.- ripulikoiran hoito
hei varmaan oot tehnyt asialle jotain, mutta sinuna ainakin antaisin ab piimää ja ripuliin tarkoitettuja tabletteja. Apteekis suositteli inupekt fortea ja kaksinkertainen määrä, kyllä. Mun koiran painoiselle siis 3, mut annoin 6. Ei oo tullu oireita yliannostuksesta eikä koiran painosta ollenkaan kyse.
- kipale
Menee varmasti itsestään ohi, jos ei ole vakavammasta kyse. Jos koira muuttuu käytökseltään tai lakkaa syömästä/juomasta niin lääkäriin soitto.
- kipale
Niin ja oma koira teki tätä samaa myös koirapuistossa, että joi kuralammikoista, nyt sitten olen alkanut ottaa pullollisen vettä ja kipon mukaan puistoon. Kannattaa.
- itsover
kipale kirjoitti:
Niin ja oma koira teki tätä samaa myös koirapuistossa, että joi kuralammikoista, nyt sitten olen alkanut ottaa pullollisen vettä ja kipon mukaan puistoon. Kannattaa.
Jihuu! Ripuli meni ohi ja matot pesty! Meni tosiaan itsestään ohi, viikonhan se kestikin... Mutta nyt kaikki hyvin ja ollaan otettu vettä ja oma kuppi mukaan puistoon:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155