Minulla saunalahden mokkula jota käytän WLAN yhteydellä. Voinko jatkaa netin käyttöä XP koneella vai pitääkö se lopettaa nyt kokonaan?
XP-tuki loppuu
5
110
Vastaukset
- voit jatkaa
mutta kukaan ei ota vastuuta mitä haittaohjelmia mokkulaasi tulee.
Palstalla olikin aloitettu aihe tästä asiasta. Tässä suora linkki http://elisa.to/1hcyQQm
Jarkko / Saunalahden palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fiVoit jatkaa, jos on kunnollinen viiruksen torjunta ja käytät jotain muuta selainta kuin Internet Exploreria ja olet viisas netin käyttäjä etkä liiku sellaisilla sivuilla joista tulee viiruksia. Nyt olen itsekkin XP:llä netissä ja F-secure viiruksentorjuntana, niin ei pitäs huolta olla netissä olemisesta, paitsi pankkiasiat varmaan kannattaa lopettaa kuitenki vaikka F-secure pitäs nekin suojata.
Nyt saa toki opiskelija tarjouksena win 8 lisenssin 60€ niin sillä sais edullisesti päivitettyä koneen uudempaan, jos kone vaan tukee sitä, itse päivitin 7 vuotta vanhan kannettavan ja nopiammin toimii ku XP.- Jaa että
Virusohjelmat suojaa, se on kyllä suurin kusetus ikinä uskotella niitten suojaan.
Ne ei paljoakaan auta tietoturva aukkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421