Miksi en pysty rakentamaan mitään,vaikka rahaa on ja teen niinkuin ohjeissa sanotaan. Olenko innoissani unohtanut jotakin oleellista? Ihan kuin koko rakennustoiminto ei toimisi ollenkaan... Neuvokaa jos osaatte!
Rakentaminen sims 2
6
1075
Vastaukset
- Gauntlet
Mikäli et pelaa laittomalla kopiolla, niin kokeile päivittää näytönohjaimen ajurit. Kuulemma on auttanut.
- NatuPoppu
täytyy kokeilla ne on aika vanhat =) Ihan uusi kaupasta ostettu peli on =)
NatuPoppu kirjoitti:
täytyy kokeilla ne on aika vanhat =) Ihan uusi kaupasta ostettu peli on =)
Jos sulla on joku no-cd juttu niin rakentaminen ei toimi. Ja jos sul on se niin ei tarkota sitä että sulla olis laiton kopio. Ei noil cd:llä jaksa pelleillä.
- Juhia
lammas-jr kirjoitti:
Jos sulla on joku no-cd juttu niin rakentaminen ei toimi. Ja jos sul on se niin ei tarkota sitä että sulla olis laiton kopio. Ei noil cd:llä jaksa pelleillä.
Peli toimii imagella ihan hyvin ilman crackiä, jos ei halua cd:tä vaihella vähän väliä. Palauta sims2 alkuperäinen exe, lataa image esim. alcoholilla virtuaali asemaan ja käynistä peli. (Jos on CloneCD ohjelmani niin poista se ja alcoholin asetuksista emuloinnista ja extra emuloinnista kaikki ruksit pois niin kyllä pitäis toimia)
- -Mimi-
Juhia kirjoitti:
Peli toimii imagella ihan hyvin ilman crackiä, jos ei halua cd:tä vaihella vähän väliä. Palauta sims2 alkuperäinen exe, lataa image esim. alcoholilla virtuaali asemaan ja käynistä peli. (Jos on CloneCD ohjelmani niin poista se ja alcoholin asetuksista emuloinnista ja extra emuloinnista kaikki ruksit pois niin kyllä pitäis toimia)
Kun rakennan taloa, niin laitan vaikka kuinka paljon ikkunoita ja ovia, mutta silti valoa ei tule ollenkaan, ei edes kun simi menee sisään!
Missä ongelma? - neropatti
-Mimi- kirjoitti:
Kun rakennan taloa, niin laitan vaikka kuinka paljon ikkunoita ja ovia, mutta silti valoa ei tule ollenkaan, ei edes kun simi menee sisään!
Missä ongelma?...eli siis yksinkertaisesti lamppuja!
Sitten klikkaat lampusta ja laitat sytytä ja sit valitset kaikki lamput tai tämä lamppu ja a vot tuli valot!
Ihan iisi juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351