http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/bradi-ylistaa-cheek-on-nostanut-suomirapin-riman-korkealle
Tämä Brädi on tosiaan suomen paskimpia mutta valitettavasti myös suosituimpia räppäreitä. Kehuu, kuinka Cheekin kanssa nostavat suomiräpin riman niin saatanan korkealle. Oikeasti, kuunnelkaa Brädin musiikkia. Ei yhtään hyviä läppiä, biisien aiheet on turhaa biletys-känni paskaa elektrobiiteillä. Lyriikat on sitä "tuu mun messiin, ei oo stressii" tasoa.
Suomalaisen rapin pilaajat
3
117
Vastaukset
- Hyvä Brädi :)
Cheekin ja Brädin konserteissa on juuri hyvää se "ei oo tressii". Ihania molemmat :) Suomalainen, kunnollinen ihminen, nauttii hyvästä viihteestä. Ja sen viihteen tekemisen nämä miehet osaavat. Ja kuitenkin, lyriikat puhuttelevat tunne-elämää hyvin syvästikkin. Tunne-elämä on tärkeää ihmiselle. Se on lähellä sitä aitoa, oikeaa minää.
- ei vaan osaa
Mutta kun ei ne osaa edes räpätä. Ne on saatanan lellittyjä silkkimunia, syntyneet kultalusikka suussa.
- Aito luovuus
ei vaan osaa kirjoitti:
Mutta kun ei ne osaa edes räpätä. Ne on saatanan lellittyjä silkkimunia, syntyneet kultalusikka suussa.
"ei vaan osaa", sinun mielestäsi, mutta suuri joukko faneja on aivan toista mieltä. Cheekillä on ilmeisen hyvät perintötekijät, joiden avulla hän on ansiokkaasti menestynyt. Ja kotiolot olleet ilmeisesti suotuisat myöskin. Mutta en ole koskaan kuullut, että taustat ovat hänellä sellaiset, että voisi käyttää tuota kultalusikka suussa -ilmaisua. Minä ainakin liitän ilmaisun huippuvarakkaisiin, joilla on kotiolot olleet lisäksi harmooniset. On upeaa, että Cheek toteuttaa luovuuttaan persoonallisesti. Sitähän aito luovuus on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645