Sanomalehdissä on enää tuskin lainkaan kirja-arvosteluja.
Johtuuko tämä runsaista kirjablogeista?
Tähänkö on tultu? Nyyrikkitasoiset kirjabloggarit arvostelevat nyyrikkitasoisia kirjoja.
Nyyrikkitasolla en tarkoita rakkauskirjoja vaan kirjojen kerronnan tasoa.
Taitamatonta huttua, johon kustannustoimittaja lisää mättöä ja sitten vaan kirjablogien kautta mainostamaan niitä.
Vähän kirja-arvosteluja
3
174
Vastaukset
Olen tasan eri mieltä! Esimerkiksi Suomen Kuvalehdessä on viikottain, ja Hesarissa lähes päivittäin esittelyjä jonkun uuden kynäilijän vääntämistä paperikasoista. Olen ihmetellyt mistä niitä sikiää!? Useimmiten nuo uudet kyvyt ovat suomalaisia, edistyksellis-gayfeminiinisiä naisia. Tietysti myös kaikki ulkomaisten naisten vastaavat jätökset esitellään ja kehutaan; eipä tule mieleen afrikkalaisen, iranilaisen tai kaakkoisaasialaisen naisen tuotosta, joka olisi arvosteltu ja kelvottomaksi havaittu.
Kanavassa on kirjaesittelyjä joka numerossa, mutta ne ovat enimmäkseen asiaa.- ykstorvi
Riippuu mitä lehtiä lukee. Ja blogeja.
- Nefer nefer
Hesarissa ja Suomen kuvalehdessä tosiaan taitaa olla.
Tuosta edellisestä kommentista juolahti mieleeni, että onko Suomessa yhtään korkeatasoista kirjablogia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645