Hitaasti liikkuva Neptunus on siirtynyt Kaloihin (omaan merkkiinsä) jo muutama vuosi sitten. Kertokaahan kaikki alkupään Kalat (19.2-27.2. syntyneet) miten elämä on muuttunut viime vuosina? Itse olen 1.3. Kala, ja asia mietityttää kovasti ajankohdan lähestyessä uhkaavasti.... Neptunuksen vaikutushan on hyvin voimakas Kaloissa ja kun on kysymyksessä vielä salaperäinen ja vaikutuksiltaan täysin hämmentävä planeetta, niin uteliaana tätä kyselen! Kertokaahan kokemuksianne, kiitos!
Neptunus Kaloissa
1
222
Vastaukset
- sillipurkki
Olen syntnyt 20.2 ja mulle tuli yllättäen avoero tammikuussa..eksä löysi samantien uuden.Nyt tuntuu et on valtavaa painostusta joka puolelta.On sellanen olo et joku voima yrittää laittaa mua johonkin muottiin mihin "muka" kuulun ja itse yritän pyristellä vastaan..raskasta on erittäin raskasta aikaa.Muistaakseni vaikeudet alkoivat viime syksynä.Välillä tuntuu et haluais pois tästä samoista ympyröistä ja tekis mieli jättää jopa lapset et pääsis tästä tuskasta eroon.Mä en muuten ymmärrä mitään näistä ajankohdista Neptunuksesta tai muustakaan.Mutta vastasin kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820