Tuleekohan mariskoolien arvo koskaan nousemaan. Noita on kertynyt hyllyyni parisenkymmentä ja joskus kirppareilla myydään edullisesti. Kannattaakohan ostaa enään?
Mariskooli
nip2645sukka
4
201
Vastaukset
- juulis
Itsekin sitä olen miettinyt, olen sitä mieltä ettei arvo varmaan nouse koska niitä on jokapaikat pullollaan ja lisää tulle jatkuvasti. En osta enään yhtään .
- Mari ja Muumi
NOUSEMAAN!
Ne ovat niin yliarvostettuja kuin ikinä mikään.
Eihän mallikaan ole Marimekon, vaan se periytyy jalalliseen puristelasiin, jollaisia oli kidesokeriastiana joka kyökissä ennen sotia. - 3+7
Ei nouse, eikä kannata ostaa. Kaikilla halukkailla on jo marskoolinsa
- yyääk
Minä en ole koskaan ymmärtänyt mariskoolin suosiota,, rumia, halvan näköisiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667