Nalle Wahlroosin esimerkin innoittamana Keskustan miljonääripuheenjohtaja Juha Sipilä kertoo myös harkitsevansa muuttoa Ruotsiin.
"Suomessa meidän kansalaisten parhaimmiston verotus on aivan kestämätön" sanoo Sipilä Suomenmaan haastattelussa tänään.
Miljonääri Sipilä uhkaa muuttaa Ruotsiin
16
101
Vastaukset
- Sipilä sucks!
Tervemenoa vaan! Päästään tuosta ääliöstä sitten!
Just joo. Ooppa persu hiljaa. Kateellisen panettelua, kun on tuorsinläkdyt lukematta.
- ookooook
Ooookko nää lesta, runkkaako nää lastebn lähel.
- Kepu ja itserakkaus
"Suomessa meidän kansalaisten parhaimmiston verotus on aivan kestämätön" sanoo Sipilä.
Taitaa sekin ressukka potea väyrystautia. - J Utta
hih hih minun pikku luuserit päästävät ketjussa valheita hih hih
- Good bye!
Menköön Ruotsiin. Kukaan ei jää kaipaamaan Sipilää Suomessa.
- Lars Leev
Knivistassa odotetaan mulkku kovana lesta veljen saapumista.
- Carl Gustaf
För Sverige i Tiden!
- Pois vain!
Raukat menkööt rajan taa! Tervemenoa Sipilä!
- J Utta
Hih hih tulkaa minuun 150 laaki hih hih
- ahahahahaha
Vai luulee tämä veritulppainen lantakeisari olevansa "parhaimmistoa". Toisaalta Ruotsissa puolet lääkäreistä on ulkomaalaisia ja hoitovirheiden johdosta sattuvat kuolemat jatkuvassa kasvussa. Ehdottomasti kannattaa lestadiolaisen suuruudenhullun sekopään muuttaa sinne ja katso miten hyvin se Tadinovic tai Mehmet niitä keuhkoja hoitaa meihiläisen piukka Päiviin verrattuna.
- Sipilä sucks!
Juha Sipilässä on tämä pimeä puolikin...
- terävä kärki
Kyllä Sipilä nyt "motitetaan", kun kepu-viisaat: Juhantalo, Väyrynen ja Vanhanen valitaan uuteen eduskuntaan.
- Kansan toive!
Toivottavasti toteuttaa tuon mahdollisimman pian.
- KissaPöydälle
Tervemenoa!
- Valhe_emävalhe
punikkirupu ja rupulauma vastaa kaikuna. Nämä oman elämänsä sankarit ; )))
Kuinka alas nämä vielä vaipuvatkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450