Ei noussut Elisan ADSL nopeus

Harri

Eipä noussut meillä Elisan ADSL nopeus tuplaksi syyskuun aikana. Onko muitakin tapauksia ??

21

3092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkki on jo varattu bl...

Oletko varmasti nopeuden nousu alueen sisällä? sait kirjeen asiasta kotiin?

Jos vastasit "Yes" molempiin, hus soittamaan siitä Elisalle niin kuin olisit jo.

• Harri

on.Lähetin tänään sähköpostia Elisalle. Ja kirjeen nopuden nostosta olen saanut elokuussa.

• Eikka

Mulla nopeus nousi mutta se vaihtelee ihan hurjasti aina 1700kb/s tonne 600kb/s
      mistä lie johtuu...
      Elisahan lupas mulle 2mb

• Vilivilperi

Nopeus ei noussut.Nopeuden nostosta saapui kirje
        jossa sanottiin jos et hyväksy nopeuden nostoa vaan haluat hinnan alennuksen ota yhteyttä.Nopeuden noston piti siis tapahtua automaattisesti.Hinta ei myöskään muuttunut.
        Sama hinta sama liittymä ei muutoksia.

• Heijaa hei

Siitähän varoitettiin näillä palstoilla aiemmin, että humpuukia koko nopeuden nousu? En ole myöskään huomannut mitään eroa Elisan toimest. Testit näyttävät aivan samaa kuin aiemminkin. Nyt elisa hidastaa varmaan lisää kun näkee tämän minun viestin.

• PöSöö

Näin on. Eipä meilläkään nopeudet noussut. Samainen 512/512 edelleen. Joo, elisa tosiaan varmaan vaan hidastaa lisää nopeuksiamme, kun valitamme. Perkeleen elisa. Pakko kai vaihtaa liittymää!

• Tommi

Älähän yleistä,kyllä minulla ainakin tuplaantui nopeus.Huomasin heti kun nopeutta oli nostettu,alkoi video klipit tuleen nopeammin alas.Sitten vielä kokeilin ADSL nopeustestiä joka varmisti epäilyni,että näin

• juttu,nopeus nousi
        Tommi kirjoitti:

Älähän yleistä,kyllä minulla ainakin tuplaantui nopeus.Huomasin heti kun nopeutta oli nostettu,alkoi video klipit tuleen nopeammin alas.Sitten vielä kokeilin ADSL nopeustestiä joka varmisti epäilyni,että näin

vaikkakin mulla Sonera ja tänään oli
        määrä tuplaantua ja hinta vähän laskea

Kerrankin jouduin sanattomaksi!

• ADSL
        juttu,nopeus nousi kirjoitti:

vaikkakin mulla Sonera ja tänään oli
        määrä tuplaantua ja hinta vähän laskea

Kerrankin jouduin sanattomaksi!

Ei oo noussut täällä Tampereen seudulla miullakaan ADSL 512/512.
        elokuussa tuli kirje et nopeuden pitäs nousta (1mb/512kt).vastattiin yes siihen ja otettiin 10€ kalliimmalla vielä se 2mb/512kt. joku hubi homma pitäs vaihtaa ja tulla uus mutta ei oo sitäkään kuulunut... ei meiliä ei soittoa ei kertakaikkiaa mtn. ihmetyttää tää elisan touhu! iha oikeesti!

ONKO jollakin muulla sama homma??? ja jos oli sama homma miten toimit että sait uuden hubin sekä nopeus nousi???

emaili tuskin auttannee vaan pitäs soittaa vihasena sinne =P muttaku linjalla saa roikkua
        jopa yli tunnin et joku viittii vastata..

kommentoikaa immeiset joilla on samaa onkelmaa kuin minulla.

• Megaseks piti nousta mutta ei joidenkin nopeustestien mukaan ole sitä. Kaikki p2p ohjelmat on suljettuna ja semmosta. Vain selain auki. Kerran se oli jonku mittarin mukaan meganen netti. En oo enään kattonu.

Suomessa ollaan jäljessä näissä nettiasioissa verrattuna muihin Euroopan maihin.

Vanhat puhelinjohdot tai jotkut noi voi kuulemma vaikuttaa nopeuteen.
        Tai sit modeemi ei pysty siirtämään niin paljon tietoa. Jotain tommosta olen kuullut.

• saunalahti rulz
        lammas-jr kirjoitti:

Megaseks piti nousta mutta ei joidenkin nopeustestien mukaan ole sitä. Kaikki p2p ohjelmat on suljettuna ja semmosta. Vain selain auki. Kerran se oli jonku mittarin mukaan meganen netti. En oo enään kattonu.

Suomessa ollaan jäljessä näissä nettiasioissa verrattuna muihin Euroopan maihin.

Vanhat puhelinjohdot tai jotkut noi voi kuulemma vaikuttaa nopeuteen.
        Tai sit modeemi ei pysty siirtämään niin paljon tietoa. Jotain tommosta olen kuullut.

Mitä te tänne valitatte. Tuskin Elisa täällä käy kyttäämässä teidän valituksii. Jos ette ole tyytyväisiä (mä en ollu ja vaihoin pois) vaihtakaa liitymää. Ei oo nykyään pakko tyytyä vaan yhteen toimittajaan. Tyhmää tänne valittaa.

• faris
        saunalahti rulz kirjoitti:

Mitä te tänne valitatte. Tuskin Elisa täällä käy kyttäämässä teidän valituksii. Jos ette ole tyytyväisiä (mä en ollu ja vaihoin pois) vaihtakaa liitymää. Ei oo nykyään pakko tyytyä vaan yhteen toimittajaan. Tyhmää tänne valittaa.

Tee kuten minä: vaihda Elisa pois.

• jansku
        saunalahti rulz kirjoitti:

joo. Kavereilla on Kirkkonummella elista ja aina ne on nurin... Mulla on ollut Lohjalla DNA-laajakaista kolmisen vuotta ja ehkä sen puolenkymmentä kertaa on jonkulaine lyhyt katkos ollu ja NOPEUDET TOIMII !

• Joona
        jansku kirjoitti:

joo. Kavereilla on Kirkkonummella elista ja aina ne on nurin... Mulla on ollut Lohjalla DNA-laajakaista kolmisen vuotta ja ehkä sen puolenkymmentä kertaa on jonkulaine lyhyt katkos ollu ja NOPEUDET TOIMII !

DNA on mun mieletä paskin laajakaista liittymä.Kallis ja huonot yhteydet

• Pete

ei noussu yhteys syyskuun aikana . soitin elisalle kaveri totes et ei näköjään ole jostain syystä noussu nopeus ja lupas laittaa vikailmoituksen saa jää nähtäväksi nouseeko edes jouluksi. mulla oli aikoinaan vaikeuksia saada liittymää auki kytkentä oli myöhässä ja sit kun asentaja kävi paikan päällä totes adlspoxista et yhteys toimii ja häipyi. ja meikäläinen innoissaan nettiin vaan ei toiminut otin yhteyttä elisaan sieltä tuli neuvooja joo sulla on koneen säädot pielessä .otin koneen kainaloon ja kaverille testaamaan ja kaverin liitymässä kone toimi kuin ihmisenmieli. takaisin himaan ja soitto elisalle sieltä sama laulu yhteys on kunnossa ei osata auttaa missä vika . meni muutama päivä ja rupes viimein
      yhteys toimimaan ja tuli soitto elisalta joo meillä oli helsingin päässä ongelmia et sori kauheesti .että sellasta palvelua

• Pete

4.10 nousi nopeus ja tuli oikein elisan huollolta text viestillä ilmoitus että on nopeus on nostettu 2.0 mdps

• Teemu

Soittelin asiakaspalveluun jo syyskuun lopulla ja kyselin, että koska nopeus nousee. Sanottiin, että nopeus nousee varmasti ja kaikilla ennen lokakuun alkua. Mutta eipä nopeus ole noussut.

Eilen soittelin asiakaspalveluun uudelleen ja siellä ensin ihmeteltiin, että kuuluukohan sen nopeuden minulla noustakaan. Aivan ihmeellistä säätämistä. Jos tilaaja maksaa (heidänkin tietojen mukaan) liittymästään 49 euroa, niin luulisi asiakaspalvelusta löytyvän hinnaston kertovan, että nopeuden TULEE OLLA 1Mb/512kb, EI 512kb/512kb.

En aio maksaa vajaanopeuksisesta liittymästä täyttä hintaa lokakuulta. Suosittelen muille samaa.

• hähö

Olin eilen yhteydessä asiasta Elisaan, kaikki
      nopeudet nousee niillä, aikataulu vain ei pidä.
      Antavat muutaman euron hyvitystä sitten laskussa.

• kyllästynyt

Kummallista kyllä tämä Elisan palvelu. Melkein kaks kuukautta varas niihi nostoihin ja SILTIKÄÄN ei nouse ajallaan. Varmaa istuskelleet siellä kahvilla joka päivä ja siite yhtäkkiä "OHO! Koht vaihtuuki jo kuukausi, pitää alkaa kytkemään!"

• juki

on se pirskatin hyvä et kumminkin otin tän dna:n laajakaistan nopeus nous ku luvattiin nyt 1 megalla tulee biisitkin koneelle nopeemmin

• Ted

Viime viikon torstaina soittelin Elisalle. Sanottiin: "selvitään heti miksi nopeus ei ole noussut" ja "tehdään vikailmoitus, sieltä soitellaan sinulle heti huomenna".

Eipä ole puhelua kuulunut. Saa nähdä millainen show laskutuksen kanssa tulee, mutta varmaa on että en maksa täyttä hintaa vajaasta nopeudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe