Moi fighterit ! Tilanne on tämä: ostin puurakenteiseen omakotitaloon n. 40kg painavan nyrkkeilysäkin, jonka tietysti aion asentaa roikkumaan. Selvittelin rakennuskuvista (loput skannerilla) kattotuolien paikat ja löysin sopivasta paikasta yhden, olisiko leveys 40mm - 50mm ja alapaarteen korkeuttahan on ainakin se 200mm. Kysymys kuuluu sopivalla alkureiällä kävisikö 8:n tai 10:n mm:n paksuinen, pituus 130mm - 150mm saparokoukku säkin roikotukseen ? Joidenkin rautakauppojen esitteissä luki "ei keinujen ym. kiinnitykseen", eli olisiko materiaalieroja ? Ja mistäpä vielä saisi sellaisen varmasti kestävän ? Jousen aion hankkia väliin iskuja hieman keventämään... Rakennusinsinööriboksaajat kiitos ! ; )
Nyrkkeilysäkin asennus pohdituttaa
1
75
Vastaukset
- mirtatsapiini
paras olis mennä nyrkkeilysalille niin ei tarvii tehdä mitään nörttimäistä nikkarointia kun säkit on valmiiksi katossa.voi keskittyä lyömisen harjoitteluun oikeassa ympäristössä ja ohjauksessa.ei mistään piilossa pannuhuoneessa harjoittelusta ole mitään hyötyä.tietysti jos kyseessä on hauskanpito niin linnanmäki on turvallisempi paikka kuin nyrkkeilysalit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870