Pari vuotta sitten maalautin vm.-08 golfin ovet ja etulokarit maahantuojan piikiin, oli pellit taipuneet ovista jäänmuodostuksen takia. No nyt olis takaluukku ruosteessa vw-merkin ympäriltä ja luukun alareunasta. Täytyy sanoa että ei voi luottaa volkkariin edes korin galvanoinnissa. Tämä kuuluu olevan näissä tyyppivika. Eipä auta kuin ruveta laatimaan runoa jolla saan ruostekohdat taas kuntoon. Autoa ei huvita pestäkkään, ettei ruosteet paistais muiden silmiin, Eipä ole kyllä enään mitään motivaatiotakaan kiillottaa, kun aina vaan porsii jostain muualta, kun yhden paikan saa korjattua. Tekniikkapuoli on sitten toinen murhe, mutta siitä ei ole kai mitään uutta kerrottavaa kenellekkään. Ei käy elämä yksitoikkoiseksi ainakaan auton takia.
Tyyppivika
Nykii&ruostuu&rahise
5
326
Vastaukset
- Sama juttu mulla
Onko se perkeleen tojo-myyjä ruostuttanut sunkin golffin. Se myyjä on kyllä syypää kaikkiin volkkarin ongelmiin, joista ei kyllä julkisesti saisi puhua, hys,hys.
- ihania Teroja
Teron aloitus ja Teron kommentit, hienoa, eikö siellä hallissa käy enään kukaan kyselemässä kauppoja? Kaikki loisivat vain huoltotiskillä takaisinkutsuilla ja jatkuvilla öljynvaihdoilla.
- kyllä kyllä
Myy dsg tsi Golfisi vaan heti pois, vuoden päästä se ei kiinnosta ketään etkä saa siitä mitään. Sanoi automyyjä...
- nykänen
Vai nykii vikavaagen ei muuta kuin uutta elektroniikkaa pellin alle ja on halpaa
- VwOn
Das romu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635