Eli tilanne on se että saimme unelmien talon halvalla paapaltani joka halusi pitää talon suvussa mutta ei itse enää jaksanut hoitaa pihaa jne muuttaa ulkomaille. No emme voineet aviomieheni kanssa kieltäytyä tarjouksesta ja nyt meillä onkin 5h k mutta ongelma on ettei meillä ole kahdelle ylimääräiselle huoneelle VIELÄ käyttöä sillä meillä ei ole lapsia. Yritämme kyllä lasta mut semmoista ei ole vielä siunaantunut.
no mutta itse kysymys on että miten sisustaisitte kaksi ylimääräistä huonetta (molemmat n. 10 neliötä)??
tylsää pitää tyhjiä huoneita jotka on kumminkin varastoiksikin liian isoja. Yhdestä huoneesta siis teimme vierashuoneen jossa pidämme tietokonepöytää, mutta kaksi huonetta on vielä vailla tarvetta.
kiitos ideoista!:)
ylimääräiset huoneet
rantatonttilaiset
3
93
Vastaukset
- huhtoja-hannu
Mietin vaan... Rätkäiseeköhän verottaja lahjaveron jos kaupat on tehty alle käyvän hintatason?
- rantatonttilaiset
Anyone? :)
- Olisipa mullakin!
Minä tekisin toisesta kuntoiluhuoneen (kuntopyörä keskelle lattiaa riittää, vaikka sitten telkkari seuraksi) ja toisesta joko lukemishuoneen (laiskanlinna, rahi ja jalkalamppu) tai käsityöhuoneen (ompelukone, saumuri, sovitusnukke ja kaikki muut miljardi tavaraa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423