Olisin ostamassa kyseistä asetta niin voisitteko kertoa aseen kantomatkan, tulinopeuden, kestävyyden, tarkkuuden yms. Sitten vielä tuleeko tuohon http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_G_P_G_P_Magpul_MOE_Carbine_Black.htm mukaan akku ja laturi?
G&P Magpul MOE carbine
7
99
Vastaukset
- Jonnesoftari
Ps. Miten tuo Professional training simulation (pts) versio eroaa normaalista? http://www.milgear.fi/fi/product/g-p-moe-carbine-pts-de-metallinen/2435 tuossa vielä linkki pts versiosta
- Es on pahaa
Nopeus jos tarkkoja ollaan niin 101 m/s joka vastaa tuota 330 fps:ssää, ja paljon tietoa löytyy aseen kuvauksesta mutta se vaatii englannin kielen taitoa... Muuta en osaa sanoa paitsi että G&P on laadukas ja kestävä merkki ja rattaatkin ovat uudemmissa parantuneet huomattavasti.. Ja voisko joku vastata tuohon pts kysymykseen koska se kaivelee minuakin aikalailla :D
Kantomatka on jonkun 20m-40m, Vakio tulinopeutta en muista, Kestävyys ja tarkkuus on ihan ok.
PTS pitäisi olla mahdollisimman realistisia.
- Jonnesoftari
20m?! Onks ton kantomatka oikeesti noin paska?
- Jonnesoftari
Ja kestästäiskö toi ase jos siihe laittais vahvemman jousen
- Jonnesoftari
Kestääks toi vahvempaa jousta?
- määenkeksijaksa
Nimimerkillä jonnesoftari en tulis huutelee. 20-40m on parempi kuin vakio kiinanpyssyt. Jos puhutaan oikeista metreistä eikä softaajanmetreistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421