Oheinen laite pelasi moitteetta minulla, mutta annettuani sen vanhenmilleni jotain outoa tapahtui..
Kyseisessä kasassa on otsikon mukainen viritin-vahvistin, CD-soitin ja lähes käyttämätön kaksipesäinen C-kasettidekki.
-CD-soitin pelaa ihan ok
Kasettidekki pyörittää molemmissa pesissä kasettia, ja näytössä välkkyy kaksi valkoista raitaa, kun kasetti soi, mutta ääntä ei kuulu..
Niitä piuhoja (pun-valk.) on kaksi, ja paikat löytyy myös viritin-vahvistimesta, mutta ei, ei kuulu vaihtaa piuhoja miten vaan.
( Ne on laitettu oikeaan paikkaan TAPE ja valittu kyseinen ohjelmalähde, mutta ei kuulu, ei)
Kaikkein mystisin juttu on, että kyseinen radio osaa soittaa Radio Suomea, Yle Vegaa, Novaa ym. ym, mutta jos valitset paikallisradion, niin edes suhinaa ei kuulu kaiuttimista..
Lähetys oli päällä koska vieressä ollut matkaradio soitti kyseista kanavaa täyttä päätä, ja taajuus oli oikea.
Tosin jos taajuus on väärä, niin se suhina pitäisi kuulua kumminkin.
JVC RX 5060
nyt meni yli..
1
348
Vastaukset
- kytke ja kokeile
Siinäkö on joku nappi, jolla voidaan valita kuunnellaanko voimakkaita asemia (local tms.) tai kaukana olevia heikompia asemia (DX tai jotain). Kohinasalpa estää heikkojen asemien läpitulemisen, ei kuulu edes kohinaa.
Kasetin kuulumattomuuteen en tiedä sanoa kun en tunne laitetta. Onko siinä joku tape monitor-nappi joka kenties on väärässä asennossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625