Onko kellään palstan miehillä kokemusta Lähi-idästä tulleista kristityistä naisista? Lienevät Suomessakin huomattavan pieni vähemmistö Lähi-idän pakolaisista, mutta esim. Ruotsissa kristittyjä Assyrialaisia asuu iso vähemmistö.
Olen itse nyt reilut puoli vuotta tapaillut kristittyä Iranilaista naista. Mitään suuria kulttuurieroja ei nyt sinäällään ole - mitä nyt tuntuvat Suomalaisen perspektiivistä kovin perhekeskeiseltä. Mutta sehän on hyvä vaan. Kaunis, tumma, tyylikäs, naisellinen..
Laatu mimmi siis kaikenkaikkiaan. Eikä perhe ja suku aktiivisesti puutu hänen, eikä serkkujen/siskojenkaan parinvalintoihin.
Lähi-idän kristityt naiset?
temetius00
1
183
Vastaukset
- Pera Peric
Taitavat nuo naiset yleensä mennä omiensa kanssa naimisiin, vaikka olisivatkin kristittyjä. En ole kyllä suomalaisia miehiä nähnyt koskaan esim. arabinaisten kanssa. Tunnen monia libanonilaisia, joista osa on kristittyjä, mutta hekään eivät tiedä ketään tuollaista paria. Ruotsissa voi olla asiat toisin, siitä en tiedä.
Iranilaiset naiset ehkä useammin menevät suomalaisen miehen kanssa, kuin muut sieltäpäin tulevat yleisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657