Ei kun fillaroimaan luontoon.
http://xhamster.com/movies/1058956/pandora_039_s_dino_on_a_bike_riding_wanking_and_cum_tour.html?embed=related
Fillarointi kausi voi taas
8
548
Vastaukset
- kunnon touhut
No jo oli onnetonta räpeltämistä.....jos ulkona runkataan, runkataan kunnolla.
- Fillistely
Olen muuten nähnyt sukukalleudet pyöräilijältä joka ajeli shortseissaan vastaani. En tiedä josko oli tahaton että näkyi, olen myös nähnyt naisen pikkarit shortsien lahkeen suusta kun hän pyöräili vastaani stadissa Manskulla. Jos häneltä olisi puuttunut ne niin olisi mirri näkynyt. Elikkä siitä vaan pikku kiusaa tekemään pyöräilijät :)
- ajanmieluitenautolla
Pähkinänmurskausta rimpuiluraudalla.
Ei muuta kuin fillaroimaan ilman alkkareita tai löysillä boksereilla, niin saa "veitikkakin" katsella maisemia. Itse tykkään seisottaa pyöräillessä ja antaa kunnolla pullottaa tai vilkkua - riippuen vähän vastaatulijoista. Ja kun tarpeeksi alkaa kiihottaa, on mukava kurvata metsän siimekseen runkkaamaan.
- Filari
Anglosaksisissa66, missä pyöräilet?
- fillaroimaan
Minulta on näkynyt kalleudet pyöräillessä,, olin ilman alkkareita shortseissa ja polkenut noin 30 kilsaa yhteen menoon pöksyt oli noussut siinä ylemmäs niinpä ajellut pallit sekä paljas terska loistivat lahkeesta. Naiset katsoivat hieman punastuen pitkään tullessaan vastaa. Kyllä liikunta on iloinen asia.
- Jouletpalaa
Adidas shortseissa löytyy lyhyitä lahkeita ja joissa ei ole sisähousuja. Noissa malleissa kalu tulee helposti kurkistamaan lahkeen suusta. Itselläni on tuollaiset ja muutama tahaton vilautus sattui kunnes itse huomasin tapahtuneen. Esim. Olin pyöräilemässä ja liikennevaloissa punaisissa, istuin pyörän päällä ja pidin valotolpasta kiinni jalat polkimilla, toinen poljin alhaalla. Tuon alhaalla olleen polkimen puolen lahkeensuu oli auki ja vastakkaisen puolen ihmiset näki sinne. Seuraavassa risteyksessä tajusin tapahtuneen kun nojasin taas liikennvalotolppaan samassa asennossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763