Eli kaksi rottaani kolmesta nytkähtelee välillä suht nopeaa tahtia ja joskus ääntelee samalla. Voiko kyseessä olla jokin hikka tms, koska tosiaan tuolla kolmannella sitä en ole koskaan nähnyt?
rotan
4
342
Vastaukset
- geh
No jos ääntely ei ole rohinaa tai pulputusta tmv. niin voi hyvin olla pelkkä hikka.
- Sedä
Mun rotat tekee kanssa tuota joskus, hikaksi olen kanssa tulkinnut :)
- surhym
Varsinkin pikkusena rottiuksilla on usein hikka.. Tai ainakin joku hikaksi kutsuttu, täällä on ainakin tullut tutuksi lähes kaikilla kavereilla. Pikkusena kun saavat hervottomia hepuleita niin tuloksena on hikka, tai joskus kun pestään itseään. Se on kyllä aika huvittavaa kun menee hyvä hepuli hukkaan kun tarvii hikotella välillä, sitten pari aivastusta ja nenän putsaus ja sitten taas mennään :D
- apua1
Hyvä homma että teilläkin näin! Ehdin jo pelästyä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667