Eli kuulin että PClla voi "virittää" niitä autoja ja kuunnella omaa musiikkia kun pelaa.. Onko tämä totta?
PCn Vice City
8
1170
Vastaukset
Autojen viritystä en osaa selittää mutta omat musiikit sai kun laittoi johonkin kansioon niitä mp3 biisejä. Saatto olla joku Radio kansio. En muista.
- cio
joo on kaikkii modeja vicee pc:llä, mun vice city on täl hetkellä tän näköne http://img10.exs.cx/my.php?loc=img10&image=nimetn.jpg
- perkele
itse en oo jaksanu PClle hommata mutta kaveri imutti just tuon Ultimate Vice City-modin, ja pelailtiin sen luona vähän aikaa. nuo autot on ihan jänniä ja sitten niitten saarien välissä on sellainen ylimääräinen silta josta voi tehdä voltteja ynnä muuta jännää. sitten ykkössaaren siellä hiekkarannalla on silta josta pääsee sellaiseen Sanchezille tai PCJ600lle tarkoitettuun moottoripyöräparkkiin jossa on hyppyreitä ja muuta kivaa.
- ake
miten hitossa sä oot saanu noi autot ton näkösiks??
- perkele
ake kirjoitti:
hakemalla Ultimate ViceCity- modin eli lisäosan ja asentamalla sen sinne sun vice city-kansioon. ja tää ei oo mikään virallinen lisäosa vaan jotkut friikit hakkerit tehny, kuten myös Multi Theft auto-moninpeli.
- cio
ake kirjoitti:
GTA Vice City Modern Mod, ni saa noi autot tollaseks se muuttaa melkei kaikki autot mitä pelistä löytyy
tässä lista autoista mitä saa kun asen6taa ton modin
Nissan R390 GT1
Audi Quattro
Lancia Delta
BMW 850Ci
BMW M5
BMW 735i
BMW Z8
Lamborghini Countach Lp 400
Lamborghini Countach 5000S
Lamborghini Diablo VT 6.0
Corvette Stingray
Dodge Viper GTS
Mercedes Benz 190 D
Mercedes Benz 190 E
Mercedes Benz C200
Mercedes Benz C220
Mercedes Benz G 500 Brabus
Ford Mustang Boss
Ford GT 40 Concept
Ferrari Testarossa
Ferrari F40
Ferrari Enzo
Porsche 911 Carrera
Lexus LS 430
Subaru Impreza WRX STi
Mitsubishi Lancer Evolution VII
DAF XF 530
Harley Davidson - Wizard
Ducati 996
Yamaha YZ450F
ja linkki mistä voit hakea ton http://mods.gamez.com/sage/view.x?s=mods&gid=8458&entry=52948&fg=gamezforums
ps.jaksaa taas pelailla vice cityy, piru tuota audi quattroa ei ole tullut vastaan viellä - Jusuf Islam
cio kirjoitti:
GTA Vice City Modern Mod, ni saa noi autot tollaseks se muuttaa melkei kaikki autot mitä pelistä löytyy
tässä lista autoista mitä saa kun asen6taa ton modin
Nissan R390 GT1
Audi Quattro
Lancia Delta
BMW 850Ci
BMW M5
BMW 735i
BMW Z8
Lamborghini Countach Lp 400
Lamborghini Countach 5000S
Lamborghini Diablo VT 6.0
Corvette Stingray
Dodge Viper GTS
Mercedes Benz 190 D
Mercedes Benz 190 E
Mercedes Benz C200
Mercedes Benz C220
Mercedes Benz G 500 Brabus
Ford Mustang Boss
Ford GT 40 Concept
Ferrari Testarossa
Ferrari F40
Ferrari Enzo
Porsche 911 Carrera
Lexus LS 430
Subaru Impreza WRX STi
Mitsubishi Lancer Evolution VII
DAF XF 530
Harley Davidson - Wizard
Ducati 996
Yamaha YZ450F
ja linkki mistä voit hakea ton http://mods.gamez.com/sage/view.x?s=mods&gid=8458&entry=52948&fg=gamezforums
ps.jaksaa taas pelailla vice cityy, piru tuota audi quattroa ei ole tullut vastaan vielläEn ihan tuota modien käyttöä tarkoittanut mutta kiitos kuitenkin.. Tarkoitin että olen kuullut että autojen painoa,nopeutta,kääntyvyyttä jne voi muuttaa jossain ohjelmassa.. Eli onko tuo totta?
- Repepepe
Jusuf Islam kirjoitti:
En ihan tuota modien käyttöä tarkoittanut mutta kiitos kuitenkin.. Tarkoitin että olen kuullut että autojen painoa,nopeutta,kääntyvyyttä jne voi muuttaa jossain ohjelmassa.. Eli onko tuo totta?
http://toronto.yossman.net/~mmilley/CarEd/
Siinä on yksi esimerkki.
Eli tuolla ohjelmala avaat vice city/data kansiosta tiedoston "handling.cfg". Siitä sitten vaan muuttelemaan.
Noita löytyy vaikka kuinka paljon.
Google kertoo enemmän, laita hakusanoiksi vaikka vice city car editor tai vehicle editor
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351