A&K SVD

jare26sohvaperuna

Näitä ketjuja saattaa jo olla, mutta en löytänyt niin tehdään nyt uusi siinä toivossa, että joku vastailisi.

Eli olisin ostamassa otsikon mukaista asetta ja askarruttaa tuossa se, että kestääkö se vakiona kuinka pitkään? Entä jos sisässä uusi hoppi, sekä M175 jousi, kestääkö silloin vielä huonommin ja kuinka raskasta lataus tuolloin? Meinaan vaan, että tarviiko olla "Jare 26, kehonrakentaja", että tuon saisi ladattua?

Kertokaa myös (jos jaksatte) ja - aseesta, kiitti etukäteen! :)

3

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A&K SVD on aikaslailla mahdoton jo ladata M170 kun sen latauskahva on sen 3cm pitkä.... M150 tuottaa jo tuskaa.... Se lataus juttu täytyy ite rakentaa jos siitä haluaa pelikelpoisen. Vakiona tuossa on M170 tai M160 jousi itsellä on M170 ja kyllä se vakiona kestää mutta hoppi kannattaa vaihtaa ja tarkkuuspiippukaan ei ole pahitteeksi jos sillä haluaa osua.

En suosittele hankkimaan latauksen takia.

• viellä vaan että..

Jos sisällä M150 jousi, uusi hopikumi ja tarkkuuspiippu ( latauskahvan jatko helpottamassa latausta), suosittelisitko sitten?
        Ja kuinkahan kauas tuollaisella kokoonpanolla ampuisi tarkasti? :)

• vastatkaa kokeneet
        viellä vaan että.. kirjoitti:

Jos sisällä M150 jousi, uusi hopikumi ja tarkkuuspiippu ( latauskahvan jatko helpottamassa latausta), suosittelisitko sitten?
        Ja kuinkahan kauas tuollaisella kokoonpanolla ampuisi tarkasti? :)

Tai jos 150, 160, 175. Mitä noita jousista suosittelisit sisälle? (Valmiiksi vain tark.piippu ja hoppikumi) latauskahvan pidennin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3647
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1909
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1537
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1483
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe