Näitä ketjuja saattaa jo olla, mutta en löytänyt niin tehdään nyt uusi siinä toivossa, että joku vastailisi.
Eli olisin ostamassa otsikon mukaista asetta ja askarruttaa tuossa se, että kestääkö se vakiona kuinka pitkään? Entä jos sisässä uusi hoppi, sekä M175 jousi, kestääkö silloin vielä huonommin ja kuinka raskasta lataus tuolloin? Meinaan vaan, että tarviiko olla "Jare 26, kehonrakentaja", että tuon saisi ladattua?
Kertokaa myös (jos jaksatte) ja - aseesta, kiitti etukäteen! :)
A&K SVD
3
61
Vastaukset
A&K SVD on aikaslailla mahdoton jo ladata M170 kun sen latauskahva on sen 3cm pitkä.... M150 tuottaa jo tuskaa.... Se lataus juttu täytyy ite rakentaa jos siitä haluaa pelikelpoisen. Vakiona tuossa on M170 tai M160 jousi itsellä on M170 ja kyllä se vakiona kestää mutta hoppi kannattaa vaihtaa ja tarkkuuspiippukaan ei ole pahitteeksi jos sillä haluaa osua.
En suosittele hankkimaan latauksen takia.- viellä vaan että..
Jos sisällä M150 jousi, uusi hopikumi ja tarkkuuspiippu ( latauskahvan jatko helpottamassa latausta), suosittelisitko sitten?
Ja kuinkahan kauas tuollaisella kokoonpanolla ampuisi tarkasti? :) - vastatkaa kokeneet
viellä vaan että.. kirjoitti:
Jos sisällä M150 jousi, uusi hopikumi ja tarkkuuspiippu ( latauskahvan jatko helpottamassa latausta), suosittelisitko sitten?
Ja kuinkahan kauas tuollaisella kokoonpanolla ampuisi tarkasti? :)Tai jos 150, 160, 175. Mitä noita jousista suosittelisit sisälle? (Valmiiksi vain tark.piippu ja hoppikumi) latauskahvan pidennin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246