Pääsiäisenä sain palstan istutusvalmiiksi. Yleensä istuttamaan on päässyt vasta toukokuun lopulla. Mitähän uskaltaisi tässä vaiheessa istuttaa, vaikka yöpakkasiakin saattaa vielä tulla. Tiedä vaikka tulisi lunta.
Porkkana ja retiisi ehkä kestäisivät kylmääkin. Oisko kellään vinkkejä muista?
Kevään ensimmäiset hyötykasvi-istukset
5
178
Vastaukset
- Nokkoset kukkivat
Varhaisperunaa voisi istuttaa. Kestää muutaman viikon ennen kuin varret tulevat pinnalle. Harsoa peitteeksi ja sitten kun ovat näkyvissä, pitää käydä multaamassa kunnolla, jos pakkasöitä tulossa.
Sipuleita, persiljaa, kehäkukkia, auringonkukkaa..
- Eedenistä itään
Sipuleille ja auringonkukalle maa saattaa olla vielä liian kylmää. Pakkasia varmaan vielä tulossa.
- tarhuri
Perunat ja valkosipuli on istutettu jo pari viikkoa sitten, siemenistä kylvetty persilja, porkkanat ja retiisi.
- näitä laitettu
Laitoin palsternakkaa ,porkkanoita, persiljaa ja toiseen kohtaan kaaleja siemenestä ja kehäkukkaa väleihin. Saa nähdä kuinka käy.
Lipstikka, raparperi, ruohosipuli, sitruunamelissa, viinisuolaheinä ja minttu on nousseet maasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165