"...Sovellus ei välttämättä toimi odotetusti ennnen tämän ongelman korjaamista."
Alapuolella: "Tätä listaa ei voitu ladata. Yritä uudelleen."
Yritin uudelleen useamman kerran, mutta yksikään sähköpostikansio ei tullut näkyviin. Kirjauduin uudelleen useamman kerran, mutta sama viesti joka kerta.
Miten tämä ongelma on korjattavissa?
"Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut..."
Sähköpostin käyttäjä
4
155
Vastaukset
- Sama täällä!
Sama ongelma täällä! Ja olen hieman raivona, ettei sähköpostini toimi eikä entiset viestit ole palautunut tähän uuteen!!!!!! Toivon nopeasti, että ylläpito korjaa asian. Sähköpostissani on tärkeitä viestejä joita tarvitsen.
Miten tämä ongelma on korjattavissa??????????? ja sama homma täällä
- Todella kyllääntynyt
Ei aukea sähkäri läppärillä, kelaa vaan. Onneksi Tabletilla saa auki, mutta nyt alkaa siirtymävaihe, kunhan löydän uuden sähköpostin, jotta voin sen tutuille jakaa ja suomettaren lopettaa.
On ollut liikaa hankaluuksia ja häiriöitä.- Sähköpostin käyttäjä
Puhu ihmisten kielellä, DOIKAO-aivo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820