Olen aloittamassa airsoftia. Tahtoisin vinkkejä siihen, mitä minun pitäisi hankkia ja miten aloitan. Selasin ProAirsoftia ja sieltä nappasin muutaman kiinnostavan asian. Tykästyin Cybergunin FAMASiin (http://www.proairsoft.com/acatalog/info_400901P.html) ja mietin onko se hyvä minulle? HUOM en ole koskaan softannut kunnollisesti, parit leikit on leikitty. Tosiaan haluaisin tietää että kelpaako se, ja mitä muuta minun pitäisi hankkia?
Jos tuo ei kelpaa, niin saa ehdotella muita(MAX 180€ ASE).
Aloitteleva softaaja
10
116
Vastaukset
- anyone
Famas käyttää v1 rataslaatikkoa joka on todella huono. Ei löydä viriosia mistäänkään...
Toiseksi tuo Proairsoft on huono paikka. Korjauspalvelu täyttä kuraa ja joillain on tullut vääriä tai ennestään hajalla olevia paketteja.
Katso vaikka Milgearista tai tradesoftista (molemmat suomalaisia) jos pyssyn haluat ostaa. Voit katsoa vaikka Cyman tekeleitä. En voi sanoa mistä asesta pidät mutta selaile nuita kauppoja ja linkkaa jos tulee joku hyvän näkönen vastaan.- ttadef
Milgearista CYMA G36C, onko parempi? Videoiden mukaan näyttäisi ainakin olevan.
Kiitos! ttadef kirjoitti:
Milgearista CYMA G36C, onko parempi? Videoiden mukaan näyttäisi ainakin olevan.
Kiitos!G36 sarjalaisissa kannattaisi kääntyä ennemmin Jing Gong puoleen kuin Cyman.
- ttadef
soviet.sniper kirjoitti:
G36 sarjalaisissa kannattaisi kääntyä ennemmin Jing Gong puoleen kuin Cyman.
Eihän nuossa ollut eroa juurikaan kuin painossa ja lähtönopeudessa? Jing Gong loppu Milgearista, halvempi se kyllä oli.
ttadef kirjoitti:
Eihän nuossa ollut eroa juurikaan kuin painossa ja lähtönopeudessa? Jing Gong loppu Milgearista, halvempi se kyllä oli.
JG on enemmän kokemusta Gegoista... JG on panostanut enemmän noihin G36 kuin Cyma. Cyman painopisteet ovat M4 ja AK...
- morovaan
Cyman aseet on hyviä ja jos aloittelija olet niinkuin oletkin niin ne G6G aseet.
- anyone
Se on ihan hyvä. Miinuksena se että G36 sarjan asisiin ei saa metallisia ulkokuoria. Saat käsitellä asetta silkkihansikkain jotta ei mene viikon päästä runko hajalle...
- ttadef
anyone kirjoitti:
Se on ihan hyvä. Miinuksena se että G36 sarjan asisiin ei saa metallisia ulkokuoria. Saat käsitellä asetta silkkihansikkain jotta ei mene viikon päästä runko hajalle...
Entä muuta? Ase ois nyt, millasia kuulia ja muut varusteet?
- rbrtbtrbr
Maski,G&G,guarder ta muut hyvät kuulat käy. 0.20g tai sitten 0.25. sitten tarvitset maastopuvun, varusteleka tai jotku muut alan liikkeet auttaa. sitten voit hommata taisteluliivit tai pislakotelon ja pistoolin. lisälippaat on aina plussaa.
- ttadef
Kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116