tämmöne ase http://www.proairsoft.com/acatalog/info_160704.html
Aseen kuvaus:Tämä haulikko ampuu useita kuulia kerralla kuten oikeakin haulikko. Kolmen erillispiipun ansiosta jokainen kuula saa täyden lähtöenergian ja hyvän tarkkuuden. Yhteen hylsyyn mahtuu 30 kuulaa, joten lippaallisella ampuu 10 täyslaidallista tehokkaasti ja nopeasti. Voit ampua aseella yksittäisiä kolmen kuulan ryppäitä tai jatkuvalla kuuliensyötöllä kolmen kuulan "sarjatulta". Klassinen täyspitkä pumppuhaulikko kiinteällä tukilla on ase joka ei jätä ketään kylmäksi. Aseessa on hyvin muotoiltu pistoolikahva ja latauskahva, metallinen ulkopiippu ja kaasuputki ja hihnakiinnikkeet. Ase tulee täydellä varustuksella sisältäen hylsylippaan, kuulien pikalaturin ja kantohihnan. Hylsyt ovat yhteensopivia Maruin haulikon hylsyjen kanssa.
Ja ongelmana on se, että en tiedä onko se jousikäyttöinen vai kaasukäyttöinen.
Ja mikä ihmeen kaasuputki: Aseessa on hyvin muotoiltu pistoolikahva ja latauskahva, metallinen ulkopiippu ja ?KAASUPUTKI.?
ja vielä miksi haulikossa pistoolikahva. Auttakaa kiitos!!!
haulikko ongelma
6
157
Vastaukset
- Apua tarvitseva
siis pääkysymys miks kaasuputki on aseessa onko ase sitte kaasukäyttöinen?
Ei ole kaasu se on jousi jos se on tua Firepower Multi Shot M56A
- herranjumala
Siis voi jummijammi ei helvetti....
"Aseessa on hyvin muotoiltu pistoolikahva"
Sitä nyt vain satutaan kutsumaan pistoolikahvaksi.
"metallinen ulkopiippu ja kaasuputki ja hihnakiinnikkeet"
Tarkoittaa sitä, että ulkopiippu, eli se ylempi putki ja kaasuputki, eli se alempi putki ovat metallia ja hihnakiinnikkeet myös.
Ja kyllä, 90€ haulikko (varsinkin) Proairsoftin hinnoittelulla on jousitoiminen. - moivaat.hunter
Voivoi oikeassa aseessa sitä alempaa "kaasuputkea" kutsutaan makasiiniksi tai makasiinipitkeksi johon ne hylsyt sitten menevät. Kyllä nyt sen verran alkaa nuo proairsoftin myyntipuheet ottaa päähän että huhhuh. sanovat jopa joitakin täysin kura-aseita laadukkaiksi ja hinta-laadultaan mahtaviksi.....
- Jarkko vaan
Jeps hommasin pojalle tuon firepower ms tactical haulikon. En voi kyllä laatua kehua poika ampui sen pussillisen kuulia mikä tuli aseen mukana, nyt on pyssystä säätöperä ihan väljä ja irtoomassa aseesta. Huomenna lähtee takasi proairsoftiin. Saavat palauttaa rahat. Ostan pojalle oikean haulikon saapi varmasti toimivan ja kestävän tuohon hintaan jo.
- G36
Hehe en suosittele ihan oikeata haulikkoa pojalles... :D btw itellä on toi ja oikeesti hirveetä ylihintaa!!! ei oo kyl palautuskelpone enää... (niin ja huomasin ku asetta olin avaamas et 1 ruuvikin puuttu mut ei se mihkää vaikuttanu)
kantaa 30m ja tarkasti 15m... eihä tollasel tee mitää :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116