onko tuo haulikko hyvä aloittelioille valmistaja on proairsoft
proairsoft m870
4
425
Vastaukset
"Älä anna halvan hinnan hämätä! Kyseessä on kestävä ja tehokas aloittelijan ase, joka myydään nyt poikkeuksellisen edulliseen tarjoushintaan.
ProAirsoft on valmistuttanut ja tuonut omalla nimellään toimivan tehokkaan airsoft-haulikon uskomattoman edulliseen hintaan.
ProAirsoft M870 katkaistu haulikko ampuu yhden kuulan kerrallaan. Aseessa käyttökelpoinen tähtäin, jolla on huomattavasti helpompi osua kohteeseen kuin perinteisillä avotähtäimellä.
Huom! Käytä aina vain laadukkaita kuulia - näin ase pysyy kunnossa.
Aseen oston yhteydessä voit tilata laadukkaita Diablo 0,12g kuulia tarjoushintaan."
Eiköhän tosta huomaa että kyseessä ei ole laadukas ase... Jos muka nua diablon kuulat ovat laadukkaita...Itse en ole nähnyt yhtään laadukasta diablon kuulaa.... Sanotaan nyt näin että jätä väliin ja älä osta tuolla ei tee yhtikäs mitään....- Aloittelija
Ok
- Softaajas04
Ittelläni on toi m870 ja hyvin toimii jos osaat olla kiven takana kun joku ampuu vaa rynkyllä. Sit ku silt loppuu panaokset tähtää kaukaa ja ammu.
Tähtäys on erinomainen. - Lollipop9776678
On hyvä aloittelioille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116