Steriloidulla uroskissalla ulkoneva vaaleanpunainen "herne" kiinni ihossa. Punkille ominaisia mustia jalkoja en näe ihon ja tuon patin välissä, en uskalla kiskoa irti, sillä sehän voi olla kasvain. Ikää uroksella on jo yli kymmenen vuotta.
Punkki vai ihokasvain
7
148
Vastaukset
- kipale
Vanhalla kissallani oli samanlainen jossain korvan takana. Ei ollut punkki, oli ilmeisesti ollut jo kauan siinä. Kissa eli 10 vuotiaaksi, piti lopulta lopettaa luusyövän takia. (en tiedä liittyikö tämä pieni patti siihen mitenkään, ei välttämättä). Jos kauheasti huolettaa niin soita eläinlääkärille varmuudenvuoksi.
- pakkohoitoon
Tämän kollin patti on kipeä ja verestävä häiriten jokapäiväisiä toimia ollessaan kissan ulottuvilla myöskin yrittää irrottaa riesaa itse. Kauheasti sotkee kaikki vaaleat kalustetekstiilit, jos irtilähteissään vuotaa verta. Kissa kärsii kovasti.
Jos kissa kärsii, olisi syytä viedä lääkäriin.
- kissanhäntä
Olen samaa mieltä.
- Aut Taa
siihenhän voisi kokeilla pihkasalvaa, abilar
- sitpä tiedät
Katso netist kuvii kiinnittyneestä täysinäisestä punkista, vertaaile.
Jos ei ole punkki, voi olla rasvapatti.Voit soittaa el, ja kysyä miten pitäs toimia, ja et onko haitaksi kissalle. - diagnoosi
vaaraton. toimenpide ok. kiitsos vastaajille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329