onko nainen vain rahanperässä?

rahanperässäkö

Olen siis seurustellut tyttöystäväni kanssa 2 vuotta. Tein pahan virheen, mutta jatkoimme suhdettamme. Olen koittanut korvata tekemäni virheen olemalla ihana ja ostelemalla kalliita lahjoja. Tyttöystäväni silti suuttuu ainakin kerran kuussa pahasti ja sanoo että tämä oli tässä, mutta kun ostan hänelle jonkun pienen lahjan lepyttelyksi hän taas onkuin aurinko ja olen hänen mielestään ihana ja hän rakastaa minua yms. Olen alkanut miettiä että onko hän minun kanssani vain rahasta? Sillä hän tällä hetkellä juttelee viesteillä tuntemattomalle miehelle ja kun kysyin mitä se on hän vain sanoi, että saa puhua kenelle haluaa, että ei se mitään tarkoita, että rakastaa minua ja haluaa olla vain minun kanssani. Eli mitä minun pitäisi tehdä että saisin selville pettääkö hän minua ja yrittääkö kostaa vanhan virheeni jotenkin? Ja onko hän vain kanssani enään rahan takia?

36

2219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen5

Minusta asia on niin että nainen ei halua sinulta muutakuin rahaa ja hänellä on jo toinen kiikarissa. Sinuna jättäisin ja etsisin uuden.

• nainen8

jos ei kiikarissa niin haussa joku joka ostaa paremman lahjan kun hänellä on huonopäivä?

• guukkggrtu

Älä palkitse häntä huonosta käytöksestä. Jos hän haluaa olla kanssasi, hän on kanssasi vaikka lopettaisit lepyttelylahjojen oston (saattaa tosin jatkaa kiukuttelua).

• Tämä on kyllä hyvin sanottu. Sinun tulisi toimia juuri päin vastoin. Palkitse mieluummin hyvästä käytöksestä. Niin ne koiratkin oppivat.

Eiköhän kiukuttelu vain lisäänny, jos huomaa että aina kiukutellessa tulee kallis lahja.

• pieni nasu

Voi olla että hän rakastaa vain lahjojasi.....ja kehuu toiselle......siltä vararta,että jos tulisi teille ero.......jotta se uusi taas ostasi samalla tavalla lahjoja......eli pelaa vain peliä teidän kustannuksella.......hän nähtävästi rakastaa todellakin lahjoja......eikä ketään muuta......joten hänellä on nähtävästi itsellään jotain ongelmia.....joita et nähtävästi tiedä........suosittelisin,että jättäsit hänet,mutta siitä voi koittua harmia sinulle......hän uhkailee sinulle jättämällä......eli kokeilee sinua pahasti.......älä suostu enää tälläiseen........

• 3+1

En usko että kallis lahja saisi ketään oikeasti rakastamaan toista. Lepyttelyynkin pitäisi riittää ihan pieni juttu mm. kukat tai hali - ei tarvita kalliita lahjoja vaan vilpitöntä anteeksipyyntöä, jos sellainen on tarpeen. Mielestäni tyttöystäväsi käyttää tätä sinun erehdystäsi hyväkseen saadakseen materiaa sen varjolla. Varmistelee ehkä, että on saanut sinulta tarpeeksi rahan arvoista tavaraa ja todennäköisesti on jo toinen maksumies hakusessa - pahoittelen!

Itse naisena en vaadi lahjoja, saati edes kukkia - toki kukat ilahduttaisivat. Mutta liian kalliit lahjat tekisivät vaivautuneeksi ja jäisin "velkaa". Hyvään suhteeseen riittää ihan pelkkä yhdessäoleminenkin ja riitojen ratkaisuun sopiminen suukotteluin ja halein.

• Ei kannata ryhtyä moiseen. On toki naisia, jotka moista odottavat, mutta heille ei kannata antaa yhtään periksi.

Jos ei lepyttely onnistu puhumalla ja yhdessäololla, niin homma menee vähän palveluiden ostamisen suuntaan. Jotkut naiset toki mieltävät tavaroiden ostelun romanttiseksi, mutta kun sellaiseen ryhtyy, niin siitä on viakea päästä irti. Kannattaa säästää ne lahjat vain merkittäville päiville ja silloinkin kannattaa yrittää pitää lahjat varsin pieninä (ainakin nyt omaan varallisuuteensa nähden.)

Naisen pystyy helposti ostamaan itselleen, ja tällainen voi jopa pysyä uskollisena, mutta kuinka moni sitten todella haluaa ostetun naisen? Tietysti jos tavoitteena on vain saada perhe, niin ostettukin nainen menee siinä missä muutkin, mutta jos haluaa kokea rakkautta, niin tuo on ehkä väärä keino.

• SekaSikiö

Naisella voi olla myös jonkin asteen mielenterveysongelma, jossa hänellä vaihtelee tunteet ääripäästä toiseen. Hyvällä hetkellä hän on itsenäinen, vapaa, vahva ja kaunis, joka saa hänet kohtelemaan sinua dominoivasti, narsistisesti ja hyväksikäyttäen. Huonolla hetkellä hän on masentunut, epävarma, alakuloinen ja epäonnistunut, joka saa hänet taas tarrautumaan sinuun; siihen oljenkorteen, joka rakastaa, palvoo häntä eikä jättäisi häntä yksin vaan tulee lahjojen kera vastaan kohottamaan hänen itsetuntonsa taas katttoon.
      Jätä se ennen kuin et enää pääse irti. Jatkossa ei seuraa kuin vihaa, surua, epäilyä ja masennusta, joka ei lähde pois esim lapsen hankkimisella (viimeinen virhe!)

• Kuulostaa siltä, niin kuin sulla olisi kokemusta tästä. Nimittäin mun tilanteeni kuulosti juuri tältä jokin aika sitten. En tullut lahjoilla vastaan, koska periaatteeni on, että mua ei käytetä hyväksi. Kyllä se aina sanoi, että lahjoilla hänen mielensä parantuisi. No minun mieleni huonontuisi, joten en lähtenyt siihen. Saatiin tätä jatkettua n. 3 vuotta, kunnes viimein ajattelin etten enää kestä. Nyt sekin alkaa viimein ehkä päästämään jo irti, vaikka sanoikin, että olen hänelle ideaalinen mies. Hän ei ollut vain minulle lähellekään ideaalinen nainen. En enää vain kestänyt moista. Vakuutuin että tuo toiminta ei lähde millään pois, ja lähdin sitten itse pois.

• iyuoyotiurhrth

Kuulostaa aivan omalta tapaukselta, eli oon jo tuntenut tosi mukavan ja minusta kiinnostuneen naisen(siis mitä itse hän ainakin antaa ymmärtää)mutta emme ole vielä yhdessä tai mitää muuta kuin tapailleet tosi usein toisiamme, näillä useilla kerroilla ku ollaan vietetty aikaa yhdessä niin olen huomannut lieviä tämän tyyppisiä eleitä josta tämä nimim:Sekasikiö kertoi.. Kannattaako siis mennä pitemmälle jos aavistaa tällaista vai onko parempi jättää väliin ?

• SekaSikiö
        Zapeli kirjoitti:

Kuulostaa siltä, niin kuin sulla olisi kokemusta tästä. Nimittäin mun tilanteeni kuulosti juuri tältä jokin aika sitten. En tullut lahjoilla vastaan, koska periaatteeni on, että mua ei käytetä hyväksi. Kyllä se aina sanoi, että lahjoilla hänen mielensä parantuisi. No minun mieleni huonontuisi, joten en lähtenyt siihen. Saatiin tätä jatkettua n. 3 vuotta, kunnes viimein ajattelin etten enää kestä. Nyt sekin alkaa viimein ehkä päästämään jo irti, vaikka sanoikin, että olen hänelle ideaalinen mies. Hän ei ollut vain minulle lähellekään ideaalinen nainen. En enää vain kestänyt moista. Vakuutuin että tuo toiminta ei lähde millään pois, ja lähdin sitten itse pois.

Täysin henkilökohtaista kokemusta ei ole, mutta lähipiirissäni on ollut vastaavanlaisia tapauksia sekä tällaisia mielenterveysongelmia on tullut opiskeltuakin aikoinaan jonkin verran.
        Aloittajalle hatun nosto kysymällä neuvoa muilta, koska yleensä parisuhteessa olevat eivät itse tiedosta kyseistä ongelmaa, vaan karu totuus kuuluu muiden suusta. Vasta silloin herätään miettimään, ja toivottavasti apua haetaan ongelman selvittämiseksi.

• Tiedän naisia, jotka ovat vakavassa parisuhteessa mutta huoraavat salaa ja hokevat miehilleen "RAHA RAHA RAHA RAHA" jotta miehet tekisivät enemmän töitä ja hankkisivat enemmän elantoa kaikenlaisiin turhuuksiin mitä naiset haluavat. Valitettavan usein tällainen käyttäytyminen aiheuttaa miehissä turhaa painetta ja epäonnistuvat helpommin elämänsä tärkeimmissä suorituksissa ja päätöksissä. Suosittelisin välttämään selvästi rahasta kiihottuvia naisia, ellet ole todella hyvätuloinen.

On olemassa naisia, jotka on kasvatettu niin, ettei heitä raha kiinnosta. Jos eroat, kokeile onneasi vaikka uskonnollisissa piireissä. Siellä tosin pitää olla kohtelias ja kestää uskonasioihin liittyvät kommervenkit jos et itse ole järin uskovainen. :-)

• Panettavat itseään

Suurin osa on ja he osaavat laskelmoida, mitä tavarallaan saavat.

Maksatetaan miehillä, erotaan usein ja kerätään omaisuutta näin. Muistakaa mennessä naimisiin , että jokaisen naisen kanssa pitää tehdä avioehto jos on omaisuutta.

Nyt kun osa ei muuten pysty hankkimaan oikeaa miestä he panettavat itseään useilla miehillä ja tekevät lapsia, jotta saavat erilaisia etuja lapsien avulla.

Naisiista on tullu ns. jakorasioita, jotka erilaisiisa kuviss aja neteissä tuon tuosta esittelevät persettään ja silikon- poveaan saadakseen miehet ansaan.

Nykyajan naisista on tullut ns. huorahtavia.

• Nainen N

Tuo on karkeaa yleistystä. Olen ollut naimisissa liki 50 vuotta ja oltiin naimisiin mennessä molemmat yhtä köyhiä.
        Molemmat työllään hankkineet ja perhe yhdessä viety eteenpäin.
        Ei kovin kiinnostanut olla *jakorasia* vaikka oli tilaisuus ja mahdollisuuksia.
        Joten ei kannata yleistää naisia tuolla perusteella!

• reppanat

Kyllä on todellakin parasta pysyä sinkkuna kun miehen yleinen asenne naisia kohtaan on tuollainen. :D
        Tuo lasten teko etujen takia ei melko varmaan kannata koska lapset on saatava aikuisiksi. En tekisi lapsia rahan ja etujen toivossa koska vaiva on liian suuri.

Miehet voi myös lopettaa munan jaon. Että ihan miehet ansaan... :D Miehet on aina olleet huorahtavia vieraissa juoksevia munan jakajia.

• Salapoliisi

Kuulostaa omituiselta!? Voi olla toinen äijä,mutta ei pääse sen kaa yhteen kun se on naimisissa.
      Se toinen äijä lupailee jättää sen muijan,mutta ei pysty,(halua)?

Sen takia sun naikkonen kiukuttelee sulle. ja kerää omaisuutta mahdollisimman paljon,oottaen teidän eroa ja sen äjän eroa.

Toinen vaihtoehto on,että se on kipeä josta johtuu mieliala vaihtelut?
      Syöpä,kasvain päässä tai jossain muualla?
      Kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa myös mieliala vaihtelua.

Keskustele asiasta,tai onnenpotku perseeseen ja omille teille?
      Tai ala salapoliisiksi ja ala tutkimaan,että pettääkö,hommaa salakuuntelu juttuja?
      Tee jotain elämällesi ajoissa.

• murrrrr

Naisesi on kuin pahainen rakki! "l' palkitse ja passaa, vaan n'yt' ovea kun viel' voit!

• se murrrrr

MURR...SIIS SUOMEKSI OLI: Naisesi on kuin pahainen rakki. Älä palkitse ja passaa vaan näytä ovea kun vielä voit... Näppäimistö sekosi, enkä edes huomannut tarkistaa kun jo lähti- anteeksi!

• Setämies666

On myös olemassa mahdollisuus, että lahjasi ovat vain sivujuonne. Naisystäväsi ei välttämättä tiedä mitä tahtoo ja ilahtuu lahjoistasi mutta nämä eivät kanna kuin tietyn aikaa. Hän saattaisi leppyä joka tapauksessa tai muillakin keinoin. Neuvoisin jättämään ne lahjat pois, ainakin lepyttelytarkoituksessa, koska niiden hankkiminen selkeästi häiritsee sinua itseäsi ainakin vähän.

• 123456789

Oli silmään pistävä frofiili.Minulla on samoja kokemuksia.Piti näyttää paremalta ulos-päin kun muut(Talodellisesti)Kävimme ulkomailla,Useamman kerran vuodessa.Asuimme omassa talossa ja oli uusi auto.Tuntui aluksi että kaikki on hyvin.Mutta vaatimukset ei muuta kun lisäntyi.Aloin jarruttelee menoja.Mutta siittä tuli vain eri-mielisyyksiä.Mutta huomasin lopussa.Hän vain yritti käyttää hyväksi minua.Kannattee olla tarkkana naisten kanssa,Kenen kanssa alkaa suunittelee tulevaisuutta!!

• donnazzz

Naisilla on toive saada rikas mies. Onhan suomessakin rikkaita miehiä, mutta jos, todella haluaa miljonääri miehen niin pitää muuttaa amerikkaan. Siellä on tosirikkaita miehiä, mutta eipä taida tavallisella suomineidolla olla flaksia saada rikasta miestä. Tätini muutti yhdysvaltoihin 70- luvulla ja meni siellä naimisiin liikemiehen kanssa. Nyt hän on rikas miljonääri kun peri miehensä omaisuuden, mutta tämä oli vain hyvää tuuria. Tottakai näinkin hyvin voi käydä, mutta aina ei käy näin.

• Haloo päivää!

Eikö hälytyskellot soi ?

Sinun tilanteessasi juoksisin ja lujaa !

• rekdkdkewfw

kannattaa myös miettiä että mitä saat vastineeksi näille "lahjoillesi". jos/kun et saa muuta kuin pimppaa niin eikö aika kalliiksi tule?

• Nainen N

Nainen samoin kuin mies on myös tunneihminen. Tunteet tärkeää naiselle.
        Niin ainakin minulle. Se sitoo yhteen paremmin kuin *pimppa* pelkästääm.
        Seksi kuuluu luonnollisesti suhteeseen jos muuten terve jne.
        Aito keskustelu asioista tarpeen jos pelkkä raha päätarkoitus on!

• Vapaana kulkemaan

No kyllä on rahan perässä ja toisen miehen perässä!

Tuossa ei ole mitään selvitettävää. Näethän itsekin miten akka kohtelee sinua. Akka kulissien ylläpitämiseksi ottaa lahjoja vastaan ja uskottelee sinulle siihen asti asioiden olevan hyvin kunnes uusi mies korvaa sinut. Tuo on vanhanaikainen temppu. Kaikki akat ei tuosta ole selvinnyt helpolla joka on hyvä asia. Kyllä tosimies akan kuin akan saa ojennukseen. Jos et tajua lähteä, olet vain hänestä riippuvainen mutta aitoa rakkautta tuossa ei ainakaan ole koska tuohon tilanteeseen asianne on mennyt. Tuo tekee miehen sairaaksi ja paljon muutakin. Jätä se akka. Niin itsekin tein kun huomasin saman. Olen ollut sinkkuna (vapaana) omasta tahdostani. Tarkoitus ei ole koskaan enää edes alkaa seurustelemaan. Sen verran luottamus on mennyt akkoihin. En luota yhteenkään akkaan. Elämäntapamuutos oli parasta mitä voi vain olla. Nyt vapaana voi mennä miten haluaa. Elämä on mahtavaa kun ei tarvitse olla kenellekään tilivelvollinen.

• Suurinosa

Naisista on rahan perässä, mies saa hankkia naiselle ne asiat joihin hänellä ei ennen ollut varaa.
      Olkaa tarkkana.

• She's playing you

Hyvä hra homman nimi on sellainen että typy vaan välittää sun rahoistas ja siinä se.

Teillä on joskus ollut jotain mutta ei ole enään nyt on ilmeisesti sellanen juttu että typylläs on jo joku muu so move on jatka elämääs ansaitset parempaa kuin tollasta nukketeatteria.

Kerran kirpasee kun eroaa mutta parempi yksin kun huonon partnerin kanssa katos kun
      on niitä naisia maailma pullollaan on pitkää pätkää on lihavaa on laihaa on rahan perässä juoksevia gold diggers ja on ihan kivoja typyjä jotka ei välitä pätkääkään paljonko sulla on rahaa. :)

Joten mieti kannattaako tollanen suhde joka perustuu sun kukkaroon...

• jätä muija

Kuulostaa siltä kuin yrittäisit ostaa rakkauden! Ihan kaikkea ei rahalla saa.

Jätä naisesi, hän on kanssasi mitä ilmeisimmin pelkän rahan takia! Oksettava ämmä..

• tiejäjäiänikuinen

Naisia kiinnostaa vain raha - oletus pitää täydellisesti paikkansa...

• hohhoi80

Älä jaksa yleistää!!

• yks tyttönen

Tääl on paljon katkeria miehiä jotka olettaa tietävänsä kaiken parisuhteestasi. Annankin tässä vaihtoehtoista mietittävää enemmän tyttöystäväsi kannalta mikä minulle tuli ekana mieleen (naisena varmaan samaistun häneen paremmin):

Kuullostaa siltä ettei parisuhde ole nyt kovin vakaalla pohjalla. Tyttöystäväsi ei ehkä ole päässyt yli "virheestäsi" ja epäilee rakastatko häntä oikeasti, onko teillä tulevaisuutta ja ehkä jo miettiikin vaihtoehtojaan. Me naiset ollaan välillä epävarmoja KAIKESTA.

Luulen että hän vielä välittää sinusta mutta ei ole tyytyväinen ihan kaikkeen. Mikä saa hänet suuttumaan aina uudestaan ja uudestaan? Eikö hän ole kertonut vai etkö ole kuunnellut häntä tarpeeksi?

Lahjasi saattavat olla hänelle vain se romanttinen ele mikä saa hänet palaamaan luoksesi. Mutta kun ne lahjat ei parisuhdettanne oikeasti mitenkään muuta, ni ne eivät pitkälle riitä. Oletko kokeillut kalliin lahjan sijaan antaa hänelle jotain arvokkaampaa (ei rahallisesti) lahjaa. Omaa aikaasi ja rakkauden osoituksia. Tai siis jonkinlaisen kunnon romanttisen eleen, mikä osoittaa kuinka paljon todella välität hänestä. Näin varmaan myös nähdään onko hän enemmän sinun vai rahan perään.

Muistakaa kaikki, että monet naiset tykkää kun heidät aina huomioidaan eli tommosia romanttisia eleitä ja sanoja muutenkin tarvitaan säännöllisin väliajoin. Kun rakastaa, se täytyy osoittaa sanoin ja elkein niin kauan kuin sitä rakkautta riittää!

• Tosirakkaus1

Yksinkertaiset miehet eivät tajuaa, jos nainen käyttäytyy noin, niin hän EI VAIN RAKASTA miestä! Miksi totuutta ei nähdää? Tosiasia on myös se että : MOLEMMINPUOLINEN RAKKAUS ON HYVIN HYVIN HARVINAISTA, joten ihmiset yrittävät korvata sitä muilla asioilla : rahalla, lapsilla, seksilla vempaimilla kanssa jne.jne. Sorri että olin näin suorapuheinen, mutta tämä on vain kylmä totuus ja totuus sattuu joskus.

• KALLE KELLO

"Molemminpuolinen rakkaus on HYVIN,HYVIN harvinaista" ???? Mistähän "Tosirakkaus1" on tuollaisen päätelmän tehnyt? Todennäköisesti olet itse ukkomiesten panopuu ja uskot kaiken mitä ne sinulle syöttää ja siitä olet päätelmäsi tehnyt. Ei voi muuta sanoa kun voi pientä reppanaa

• KALLE KELLO

No niin ja näin alkajaisiksi tiedoksi, että akat ne tuppaa ihan oikeasti oleman kerran kuukaudessa kun perseeelle ammuttuja karhuja, niilä kun on rättisulkeiset ja silloin on parempi olla hiljaa kun kusi sukassa. Mutta se suuri mutta, minkä helkutin takia ostat niitä "kalliita lahjoja"?? Ei niitä osteta kun syntymäpäiviksi ja joululahjaksi ja tietenkin voi joskus ostaa jos haluaa.. "Lepyttelylahja".. Oletko ihan tosissasi? Ei ole kyllä sinunkaan toiminnassasi kehumista. Lopetan lapsen lahjominen kiukunpuuskissa ja kasva sinäkin aikuiseksi. Kaksi lasta siellä nyt hääräilee, sinä ja tyttöystäväsi.

• väinö.

Joskus faija hommanut jonkun vaatteen. Toki siitä tulee hyvä mieli eikä se tarvi olla kallistakaan. Jos kerran vuodessa synttäreillä muistaa jollai pienella asialla josta tietää toisen pitävän niin ei huono juttu...

Sitä en ymmärrä jos jutun ostaja ostaa jatkuvasti jotain tavaraa ja vaatetta. No jos on varaa. Ei kai miehen kuulu...

Riittää, että synkkaa ja on sitä kemiaa. Vie vaikka joskus naisen syömään..

• Arnikki

Osalle taitaa olla ja osalle ei. Riippuu siitä kenet tämä rikas huolii. Pitää osata tai vähintään yrittää seuloa ne rahanperässä olevat niistä, jotka tositarkoituksella kumppania hakevat. En tiedä kuinka rikas esim: kalifornian joukkotappaja oli, mutta naisia se ei ainakaan saanut, tideä sitten oliko syy sitten hänen asenteessaan vai missä? Itse taas annan elämän viedä. Rakkautta kun ei voi toiselle antaa vaan se pitää myös itse tuntea ei se ole niin yksinkertaista kun pitää olla molemminpuolista. Pitää vaan osata lukia rivienvälistä mitä toinen sinusta oikeasti hakee.

Minä en ole seurustellut kenenkään miehenkanssa. Periaatteni on se, jos vasta on alettu tapaamaan miestä en halua sen ostavan minulle mitään kukkapuskaa, koruja tai kalliita lahjoja ennenkuin on edes selvää aletaanko edes seurustelemaan sillä en halua miehen ostavan minua lahjoilla.

Kun seurustellaan ja mies haluaa piristää niin riittäisi se, että hän tekisi yllätyskokkauksen, veisi elokuviin/piknikille, kävelylle jne. Tai jos jotain haluaa joskus ostaa niin vaikka tuoksukynttilän, hyvää likööriä/siideriä tai jos kukankin haluaa ostaa mieluummin hienon kukan ruukussa ettei se kuihdu ja pidä heittää roskiin ( tällöin ei tarvitsisi ostaa kokoaikaa uusia kukkiakaan). Toki jos mies minulle jotain ostaa niin haluan ostaa myöskin hänelle pelkästä ilahduttamisesta ja siitä kun hänkin on muitanut minua olisihan se väärin jos toinen vain ostaa ja toinen ottaa. Oma mielikuvitus on vain rajana miten toista voi miellyttää rahalla tai ilman.

Tyttöystäväsi asenne on minusta outo. Jos olisin sinä niin jättäisin lahjojen antamisen pois ja yrittäisin näyttää että hänestä välitän sekä yrittäisin seurata miten hän reagoi siihen. Ei minusta ole oikein että nainen ei kerro kenen miehen kanssa on tekemisissä. En tiedä oletko keskustellut asiasta hänen kanssaan asioiat selviksi mutta mikäli tilanne ei muutu parempaan niin jätä se nainen. Parempi sinkkuna kuin elää huonossa parisuhteessa, liikaa päänvaivaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe