Rottani näyttää itse lyhentävän kynsiään, onko merkki stressistä tms vai ihan normaalia?
kynnet
5
141
Vastaukset
Periaatteessa se on stressioire, mutta käytännössä mä en ole kynsiään lyhentäviltä rotilta keksinyt mikä ihme niitä muka stressaa :D Eli ei tarvitse huolestua! Tietty jos keksit jonkun selkeän stressitekijän jonka saat poistettua niin ei siitä haittaakaan ole.
- kynsistä
Okei (: Mitkä asiat aiheuttavat stressiä?
- Sedä
kynsistä kirjoitti:
Okei (: Mitkä asiat aiheuttavat stressiä?
Meteli, muutto, ruokavalion äkillinen muutos, liian pieni tila, likaisuus, huono laumasopu, ei saa nukkua tarpeeksi päivällä, väärä valaistus (aina pimeää tai aina valoisaa), ei piilopaikkoja, kaikki mitä rotta sattuu pelkäämään....nää tuli ekana mieleen :D Eli sellainen perushyvä hoito riittää :)
- surhym
Täälläkin on asustellut muutaman kerran poikia jotka pureskelivat kynsiään. Ei aina mutta joskus, ei ollut mitään stressi tekijää ja muutenkin olivat rento reimoja joka suhteessa. Taitaa olla vähän sama kuin toisilla ihmisillä..tapa. Huolestuisin vasta sitten kun alkaavat ns. parturoimaan itseään, eli karvat saa kyytiä ja tulee kaljuja länttejä turkkiin.
- kynsistä
selvä :D
kiitti teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667