Kävin tänään kattoo mun kamun rottii, vähänkö ne on ihanii
IHania
1
107
Vastaukset
"Paljonko rotta maksaa?"
-Suomen Kesyrottayhdistyksen suositushinta on 25-35e, eli hyvältä kasvattajalta sen verran. Halvemmallakin löytyy, mutta kannattaa ennemmin mennä laadun perässä kun noi rahasummat on kuitenkin elävästä eläimestä halpoja :) Ja rottia pitää tietenkin olla vähintään kaksi!
"Mutta kuinka usein rottien purut vaihettaan?"
-Riippuu ihan rottamäärästä, pohjan koosta ja kuivikkeesta. Hyvä kuivike, esim Toa Lätt imee paljon paremmin kuin vaikka Mörtti Röpö, joka alkaa haista paljon nopeamin. Tavallista puruahan rotilla ei saa käyttää, koska se altistaa hengitysongelmille pölyävyytensä takia. Isommalla pohjalla on enemmän kuiviketta jonka sekaan sotku leviää, joten se imee paremmin. Jos rotat osaa tehdä tarpeensa siististi laatikolle nurkkaan, sitä voi siivota vaikka päivittäin ja koko kuivike täytyy vaihtaa harvemmin. Mut yleensä kerran tai kahdesti viikossa on sopiva määrä :)
"Niitä on ihan hirveesti tyttörottii (10) ja niitten häkki on ihan hirveen iso:
81x49x163cm"
-Kivan kokoinen häkki kaverillasi :) Mulla on suunilleen samankoikoinen, 7 naarasta jotka myös ulkoilee miltei kaiken päivää.
"vähänkö ne on ihanii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670