Etsiskelen semi snipa pohjaa. Jotain metrin tai alle pitkää mitä vois lähtee virittään. Ideoita?
Semi tarkkari pohja
11
132
Vastaukset
- 1+20=20
Aug? m16? ak74? ehkä m4:kin? m14? acr (masada)? scar?
- SemiSnipa
Aug. Never!! M16. niin no ehkä. ak47.ööh?? m14. ehkä turhan pitkä mutta muuten jees. acr. ei ole tarkkari käytössä niinkuin ei ak. scar. höttö tukki.
SR25 olis kanssa ihan jees. Mikä merkki??
ACR on DMR versio, Scarrista on DMR versio. SR25 G&G.
- SemiSnipa
Entäs Classic army sr25??
SemiSnipa kirjoitti:
Entäs Classic army sr25??
Joutus kaikki sisukset vaihtaa ainaskin. G&G ei taas paljoa vaadi.
- SemiSnipa
soviet.sniper kirjoitti:
Joutus kaikki sisukset vaihtaa ainaskin. G&G ei taas paljoa vaadi.
shepä she!! shepä she!! voipi harkita.
- SemiSnipa
SemiSnipa kirjoitti:
shepä she!! shepä she!! voipi harkita.
Ihastuin kyllä tohon umarexin HK417. Kunhan sais myytyä vanhan Classic Army SL8
- nekr
vsr10 mieluiten wellin, mukava ruveta kasailee
- SemiSnipa
Höm! vsr ei ole SEMI sniper
- 4+6
SemiSnipa kirjoitti:
Höm! vsr ei ole SEMI sniper
Onse samallalailla ompuu seki kertatulta mutta se pitää vaa lataa toisinku sähkö
- koiruus
4+6 kirjoitti:
Onse samallalailla ompuu seki kertatulta mutta se pitää vaa lataa toisinku sähkö
Pää kiinni. Ketään ei kiinnosta sun jonneledge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088