Kissalla seisoo aina kun on vieressäni.

Outo kissa

Mistä ihmeestä johtuu että kun kissa tulee viereen makoilemaan tai syliin kehräämään ihan omia aikojaan, sillä on aina hetken päästä muna pystyssä?

Aina on ennenkin ollut poikakissa kotona, mutta tämä on vähän erikoinen tapaus. Enkä ole kuunaan törmännyt samanlaiseen. Jotenkin etovaa.
Voiko kyse olla kuitenkin jostakin sairaudesta tms.?
Häiritsee hieman :D

6

1818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo kissa

Ja tuo otsikko nyt varmaan kerää kaikenlaisia apinoita tähän höpisemään, mutta ihan vakavissani mietin että voiko olla jokin sairaus/tulehdus kyseessä kun ei ole ennen kissat tehneet tuollaista ja tapa on kuitenkin jotenkin etova, joten tahtoisin ihan vain selitystä kun en mistään ole löytänyt tietoa tälle oudolle tavalle.

• snif

Se on ihan normaalia... unohda nyt kaikki homojutut heti :D
        Tulee kyllä mieleen suosikkini Casablanca elokuva "tämä voi olla alku pitkän
        ystävyyden" hehhe tai jotain sinne päin.. ihan normaalia on, anna tuulettaa
        rauhassa.

• lörkgödfhdh

Meikä omistajana on naispuolinen niin ei se ainakaan homo ole, mutta häiritsee silti :D

• nuorenkissankutinaa

Minun kissan tara jökötti aina silloin kun tuli syliin ja alkoi ns.leipoa, nytkähteli ja värähteli koko katti ja alkoi sen jälkeen nuolla vehjettään. Luulen että se vaan tuo jotain mielihyvää kun pääsee syliin, itseänikin inhotti moinen mutta nyt on jo kissa tullut vanhaksi ja tara pysyy piilossa.

• Bengalcat

Luulenpa että se on ihan normaalia.

Minun uroskissani on leikattu ja tekee tuota usein. Siskopuolensa kimpussa usein, mutta naaras ei ole kiinnostunut, kun sekin on leikattu.

Uros puskee minua ja leipoo kun hieron sen massua.

• åke r

Selvä perverssi. Päätä päiviltä. Hyi olkoon moista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe