Me kun ollaan se niin sanottu "rohkeapari" joka haluaisi kokea sen ensimmäisen kimppasession.
Nyt kysytäänkin oliko se teille kokeneille onnistunut ja miten sen teitte?
Myöskin kannattaako se että me etsitään se pari vaikka tulevana vappuna tuolta tanssipaikalta rohkeasti vaimo hakuriviin ja mies olisiko pareja jotka toimii samalla tavalla.
Eli onko pareja jotka etsii samalla lailla vai miten te löysitte sen kimppaparin?
Muuten haluttaisiin nyt kokeneitten kokemuksia ja vaikka kiihottavia kertomuksia ekakertaa kimppaa haluavalle parille.
Muuten ollaan haettu netissä mutta tuntuu että se että rohkeita paria ei ole kun me ainoat.
Miten eka parikimppa onnistuu ?
Vappu kimppa
5
1064
Vastaukset
- Anne ja Juha
Täällä olisi yksi pari joka etsii myös toista paria yhteiseen kivaan. Mistä päin olette? Me tänään Päijät Hämeen alueella.
Kyllä noilta parinvaihto saiteilta aika hyvin on seuraa saanut.
Niillä kuitenkin kaikki suurinpiirtein samalla asialla.
Tanssipaikalta voi olla vaikeampi "bongata" swinger-pari- Pari 40+
Mistä löytyisi kiva pariskunta tänään?
- *oskari*
alastonsuomi.com ..siellä ne parhaat parit on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329