mikä tuossa wolfestein enemy teerorissa on oikein ideana ko tuntuu että aina pääsee heti alottaa ko kuolee. Eikö siinä oo samatarkoitus ko americans armyssa? Ja vieläkö äijät menee nii tuhatta ja sataa. Pysy ite siinä mukana. En ainakaa vielä kovin innostunu pelistä...
Kertokaa
4
270
Vastaukset
Ammut kaiken mikä liikkuu paitsi omat. Joissain kentis pitää räjäyttää jotain. Tämä hoituu dynamiitilla minkä engineeri voi laittaa. Ja joissain pitää saada joku objekti niinku kulta lässyn lässyn.
Americas Armya ku pelasin niin en kyl tajunnu mitä ideaa siin on. Pysy kyl kauan hengissä mut sit 30min helvetillisen makaamisen jälkeen joku tappaa ja saa ihmetellä mistä pusikosta se tuli. Ei sellast oo kiva pelaa jos ei tarvii ku kerran ampua. Liian realistinen ehkä.
Ja miten niin äijät menee tuhatta ja sataa? En oo ikinä nähny :D- alottelia
Tykkään vissii vähän realistisemmista peleistä.. Vaan ko ne äijät juoksee nii hirveää vauhtia ja millon se peli oikee loppuu. Sittekö kaikkia on ammuttu tarpeeksi montakertaa vaa millon???
- alottelia
Ja käykö sama punkbuster americans armyyn ja wolfETeen ko meinaa armyssä temppuilla nii voisko sen kopioida wolfETistä armyyn.
alottelia kirjoitti:
Ja käykö sama punkbuster americans armyyn ja wolfETeen ko meinaa armyssä temppuilla nii voisko sen kopioida wolfETistä armyyn.
Se loppuu sillon ku aikaki loppuu. Näkyy siinä oikeassa reunassa. Ja tosta punkbusterista en tiiä ku en oo ikinä räpeltäny semmosten kanssa kun ei oo tarvinnu. Kyl mul semmonen on mut siis en oo säätäny sen kummempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316