Luin tuosta harrastuksesta ja olisin kiinnostunut siitä.
Mutta mistä kannattaisi aloittaa ja mitä välineitä pitäisi hankkia?
Onko mitään suomenkielistä opasta tai muuta ohjetta, sillä englantia en osaa nimeksikään.
lock sport eli tiirikointi
1
166
Vastaukset
- dfwsecsec
Tämä taitaa olla vähän samaa kategoriaa harrastuksena kuin tankotanssi, näennäisesti ei mitään tekemistä sen huonomaineisemman puolen kanssa, mutta todellisuudessa valtaosa harrastajista ainakin haaveilee pääsevänsä "harrastamaan" ei niin kunniallisessa ympäristössä. Plus varmasti löytyy aivan suoraan hämärämiehiä, jotka tämänkin "harrastuksen" varjolla hakevat vain tietoa kuinka tehdä murtoja etc.
Vielä enemmän laittaa epäilyttämään kun kerrot, että englanninkielen taitosi on minimaalista, vihjaten että joko koulutus on jäänyt vähäiseksi tai sitten kuulut ikäluokkaan joka ei englantia koulussa vielä ole opiskellut, itse veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa, mikä herättää lisäkysymyksiä tarkoitusperistäsi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804