en saa tähän kunnon vastausta

16,8man

Tiedän sen, mutta kysyn kuitenkin. Palstalla on kohtuullisen yksimielisesti (kai) todettu, että 19cm pitkä penis on iso- eikö? Joku on sitä mieltä, että niitä ei edes ole, mutta sekin on ok.

Samoin vallinnee yksimielisyys, että alle 10-senttistä ei voi isoksi sanoa? Kun puhutaan isosta peniksestä, täytyy ottaa myös paksuus huomioon, eli periaatteessa 14cm ja poikkeuksellisen paksu saattaa täyttää ison kriteerit.

Kysymys teille arvon herrat, minkä kokoista penistä naiset ovat sanoneet isoksi? Vai ovatko kommentoineet kaluanne mitenkään? Melkeinpä luulen, että eivät ole. Itselläni on jokunen naiskontakti ollut (muutama liikaa suoraan sanoen). Peniksestäni olen kuullut yhden ainoan lausunnon: Kerran sanoin vitsillä (koska tiedän, että minulla ei ole pieni) yhdelle naiselle jotenkin, että otahan se pikkumuna suuhusi tms. Tähän hän vastasi: "Ei sulla mikään pieni ole." Mitään muuta kommenttia kalustani ei ole kukaan nainen koskaan sanonut, ei koskaan.

17

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttt11

Omalla kohdallani olen saanut palautetta isosta kalustani lähes aina.
      Vasta kun olen tarkemmin tutustunut kondomien käyttöön, olen itsekin huomannut, että ehkä minulla onkin sitten iso.

• lklgkglg

Eikö äitisi opettanut, ettei runkatessa tarvitse kondomeja?

• Jessse-71
        lklgkglg kirjoitti:

Eikö äitisi opettanut, ettei runkatessa tarvitse kondomeja?

hohhoijaa, olet todellinen palstan kukkanen. Kannattaako oikeasti kommentoida jos ei ole yhtään mitään oikeaa sanottavaa?

• Per. C. Reikä
        Jessse-71 kirjoitti:

hohhoijaa, olet todellinen palstan kukkanen. Kannattaako oikeasti kommentoida jos ei ole yhtään mitään oikeaa sanottavaa?

No kannattaako sun mitata, kun et osaa?

• sivupersoona Savosta
        Per. C. Reikä kirjoitti:

No kannattaako sun mitata, kun et osaa?

Mihinkähän oikein kommentoit?

• Olet häxy, homo!!
        sivupersoona Savosta kirjoitti:

Mihinkähän oikein kommentoit?

Mitä vitttua se sulle homo kuuluu?

• Näin täällä

Minulla on vehkeessä pituutta n. 18cm ja ympärysmitta aika tarkkaan 13cm.

Ei ole paljon kommenttia kuulunut. Yksi nainen kommentoi jotain sen suuntaista että olisi iso, toinen sanoi hyvän kokoiseksi. En minä mikään naistenmies ole, mutta on tuon sentään parisen kymmentä naista nähnyt ja sisäänsä ottanut. Ei ole mahtumisen kanssa ollut ongelmia, joskus on mennyt liian syvälle.

• 17 / 13

Mun kalulla on17 pituutta ja 13 ympärystä.
      Aika moni on isoksi sanonut. No onhan se keskimääräistä kalua isompi, joten eivät puhuneet ihan lämpimikseen vaan. Toki onhan niitä suurempiakin liikkeellä, mutta aika harvassa kuitenkin niin, että en ole alkanut vastaan väittämään. :-)
      Mainittakoon, että olen bi ja on kokemusta niin miehistä kuin naisistakin.Molemmilta sukupuolislta on tullut lausuntoja. Mitä miehiä olen tavannut, niin muutama samaa kokoluokkaa ja loput omaani pienempiä.
      Naisten kanssa tuollakin pääsee liian syvälle...sekin on sanottu, että ei saa työntää rajusti kokonan sisälle, kun sattuu, kun kalu osuu kohdun suuhun.

• 16,8man

Yllättävän monta ihan kysymykseen liittyvää kommenttia on tullut- kiitos niistä :)

• 16,8man kirjoitti:

Yllättävän monta ihan kysymykseen liittyvää kommenttia on tullut- kiitos niistä :)

Minä ja pienimunainen kollegani Asko, emme osallistuneet. Kas, siinä syy.

Mukavan isomunaista porukkaa, joille kaikille toivotan hauskaa vapunaattoa.

• sivupersoona Savosta
        h-x kirjoitti:

Minä ja pienimunainen kollegani Asko, emme osallistuneet. Kas, siinä syy.

Mukavan isomunaista porukkaa, joille kaikille toivotan hauskaa vapunaattoa.

Ja minä toivotan itselleni hyvää vappua! Täällä ollaan aivan selvin päin. Mutta ei perjantaina ;)

• 18,5 cm ja ei ole kukaan sanonut mitään suuruudesta. Tosin kyllä se naisen ilme menee vähän erikoiseksi kun työnnyn ihan täysin loppuun asti sopivasta asennosta :)

Hauskana yksityiskohtana, että mä oon aina tähän päivään asti luullut, että mun penis on 16 cm, mutta tänään vasta mittasin tarkemmin (ja oon jo vähän yli 30 vuotias...) Ei ole siis koko niin hirveästi itseäni kiinnostanut... tuskin se nyt kuiteskaan kasvanut on enää tässä iässä.

Ympärysmitan selvitykseen ei taida riittää mielenkiintoa :p

Olen 190 cm pitkä, joten korrelaatio lienee aika selvää.

• gndgndgndgn

Käviks sulle samoin kuin mulle, et vasta tätä palstaa lukiessa opit, miten penis kuuluu mitata? Mä mittasin pitkään ihon pinnasta ja luulin, että mulla on vain täpärästi keskiarvokalu. Nyt tiedän, että mulla onkin melko iso, asusmittainen peli ;)

• Zapelille sen verran, että korrelaatiota miehen ja mulukun pituudella ei ole. Pitkällä miehellä voi olla iso penis, mutta voi olla pienikin, kuten isolla lihavalla Oulussa. En mainitse hänen nimeään, mutta tietokonerintamalta tuttu se on.

Hyvä, että täällä on opittu pituutta mittaamaan oikein. Palsta ei siis ole turha ;)

Mutta vieläkin jotkut paksuudesta puhuessaan ilmoittavat peniksensä leveyden... Ai ai mikä moka...
        Ympärysmitta kertoo peniksen jykevyyden tai pillimäisyyden. HK-paksuinen 10.5-senttinenkin on mainittu, mutta en vieläkään mainitse, kuka oululainen persemittaaja kehui itsellään sellaisen olevan.

Kovin oli hoikka HK, josta kyllä mainitsimmekin ja uusi, nyt kusetettu, persemitta tulikin hetimmiten.
        Mutta kukaan ei enää uskonut.

Sellainen varoitus, että yli kolmetoista-lukemat saavat aikaan kihelmöintiä erään herran haaroissa. Ja se kihelmöinti laittaa hänet jo kohta kirjoittamaan palstalle, että mittaatte väärin, koska eihän yli kolmentoista ole kellään...

• Homotutka
        h-x kirjoitti:

Zapelille sen verran, että korrelaatiota miehen ja mulukun pituudella ei ole. Pitkällä miehellä voi olla iso penis, mutta voi olla pienikin, kuten isolla lihavalla Oulussa. En mainitse hänen nimeään, mutta tietokonerintamalta tuttu se on.

Hyvä, että täällä on opittu pituutta mittaamaan oikein. Palsta ei siis ole turha ;)

Mutta vieläkin jotkut paksuudesta puhuessaan ilmoittavat peniksensä leveyden... Ai ai mikä moka...
        Ympärysmitta kertoo peniksen jykevyyden tai pillimäisyyden. HK-paksuinen 10.5-senttinenkin on mainittu, mutta en vieläkään mainitse, kuka oululainen persemittaaja kehui itsellään sellaisen olevan.

Kovin oli hoikka HK, josta kyllä mainitsimmekin ja uusi, nyt kusetettu, persemitta tulikin hetimmiten.
        Mutta kukaan ei enää uskonut.

Sellainen varoitus, että yli kolmetoista-lukemat saavat aikaan kihelmöintiä erään herran haaroissa. Ja se kihelmöinti laittaa hänet jo kohta kirjoittamaan palstalle, että mittaatte väärin, koska eihän yli kolmentoista ole kellään...

Kolme alinta viestiä saman homon kirjoittamia.
        Aspergeri-tyyppi on huomannut ettei mullunkokoliioittelu onnistu, niinpä hän kirjoittelee itsensä kanssa muka.

• Hei häxy

Ei sulla ole 18.5cm. 16cm:kin kyseenalaistan ja epäilen persemitaksi.

• Hei häxy kirjoitti:

Ei sulla ole 18.5cm. 16cm:kin kyseenalaistan ja epäilen persemitaksi.

Näytä yksi viesti, jossa ilmoitan mulkkuni mitat. Sitten saat tulla tarkistusmittaamaan, koska sitä ilmeisesti aika kovasti haluat ;)

Persemittoja en ilmoittele, mutta hyvä ja nätti pojan pylly on kolmasosa naisen vastaavasta ;)

Tuon homotutkan koordinaateilla Oulun ja Piippolan välikin on mahdoton suoritettava.

"Aspergeri-tyyppi on huomannut ettei mullunkokoliioittelu onnistu, niinpä hän kirjoittelee itsensä kanssa muka."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe