http://www.youtube.com/watch?v=U0u3-2CGOMQ
Hienoa nähdä kuinka nämä nuoret tässä videolla oppivat, että evoluutio onkin vain uskoa johonkin mitä ei voi havainnoilla todistaa. Heissä herää jonkinlainen uusi toivo ja usko. Heissä herää se Jumalan ääni joka sanoo "olet ihminen ja arvokas, luotu minun kuvakseni. Älä siis tee syntiä. Olen antanut ainoan poikani, jotta sinä voisit pelastua."
Hieno video, jossa nuoret syttyvät totuudesta.
nuoret saavat uutta toivoa
8
72
Vastaukset
- fuuladetektori
Eikö sinua lainkaan vaivaa se, että tuo elokuva on tehty saksimalla tiedemiesten vastaukset siten, että niistä syntyvä kuva asioiden tilasta on täysin väärä?
Ray Comfort ei ole työssään rehellinen, pitäisikö minun nyt uskoa, että sinä olet?- uskova mies,,
Jokainen sana punnitaan, tiedemiehen jos jonkun luulisi tietävän sen. Etenkin jos väittävät jotain niin paksua kuin evoluutio on.
uskova mies,, kirjoitti:
Jokainen sana punnitaan, tiedemiehen jos jonkun luulisi tietävän sen. Etenkin jos väittävät jotain niin paksua kuin evoluutio on.
- fuuladetektori
uskova mies,, kirjoitti:
Et vastannut kysymykseeni. Ilmeisesti Comfortin epärehellisyys ei sinua sitten paina.
- tieteenharrastaja
fuuladetektori kirjoitti:
Et vastannut kysymykseeni. Ilmeisesti Comfortin epärehellisyys ei sinua sitten paina.
Päinvastoin. Hän puolusti valehtelua vastauksi saksimalla ihan tanakasti.
uskova mies,, kirjoitti:
"Etenkin jos väittävät jotain niin paksua kuin evoluutio on."
Kerropas ihan yleisen mielenkiinnon vuoksi mitä oikeastaan tiedät evoluutiosta ja evoluutioteoriasta.
- rcekim
http://www.youtube.com/watch?v=aIehVeZYUyY Katos mitä kuningas krokoankka teki rayn aivopesusuunnitelmille.
- lentävä lehmä
--- Hieno video, jossa nuoret syttyvät totuudesta. ---
Höpö höpö. Heti alussa tavallinen tyräys: ateismin kytkeminen evoluutioon. Loppua hädin tuskin jaksaa katsoa.
Mutta Amerikan ihmemaassahan riittää hyväuskoisia hölmöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906