Eli
1. Kuinka kauan olet ollut yhdessä ulkomaalaisen puolisosi kanssa (tai jos suhde meni poikki niin miten kauan suhde kesti) ?
2. Miten tapasitte?
3. Mitkä ovat tulevaisuuden näkymät mielestäsi?
Minä itse:
1. Kolmisen vuotta
2. Kohtasimme parkkipaikalla
3.Olemme sopineet viimeisestä kerrasta yrittää tosissaan olla yhdessä (paljon vaikeuksia) joten saa nähdä kuinka meidän käy.
Gallup
6
125
Vastaukset
- Chom chom
1. Ollaan asuttu yhdessä 20 vuotta ja tunnettu pari vuotta pidempään.
2. Tapasimme eräässä illanvietossa, Suomessa.
3. Lapset kasvavat, alkaa olla enemmän aikaa muuhun. Ehkä vietetään pidempiä aikoja miehen synnyinmaassa, mies ehkä asuu tulevaisuudessa siellä 50-50. Vaikea sanoa vielä, mitä tapahtuu. Naimisissa kuitenkin pysyttäneen, tavalla tai toisella, jos se meistä on kiinni. 1. Kuinka kauan olet ollut yhdessä ulkomaalaisen puolisosi kanssa (tai jos suhde meni poikki niin miten kauan suhde kesti) ? 14 vuotta viedään.
2. Miten tapasitte? Opiskeluiden parissa ulkomailla.
3. Mitkä ovat tulevaisuuden näkymät mielestäsi? Hyvät.
Vaikeudet, niin erilaisten kulttuurien kuin koti-ikävänkin kanssa olivat pahimmillaan juurikin tuossa muutaman vuoden kohdalla, että tsemppiä vaan!1. noin 12 vuotta josta 11 vuotta naimisissa
2. Nykyinen vaimoni saapui pelastavana enkelinä tulkiksi eräässä kaupassa kun minulla oli kieliongelmia myyjän kanssa ja siitä sitten meidän suhteemme alkoi.
3. Tulevaisuudennäkymät ihan hyvät ja vaimoni kotia Kiinassa ylläpidetään edelleen omassa käytössä josko eläkepäivinä asuttaisiin ainakin osa vuodesta siellä. (Nykyisin Asustellaan siellä vain 1 - 2 kk/vuosi).- marjannaa
1. Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta.
2. Yhteisten ystävien kautta illanvietossa.
3. Suhteen osalta hyvät näkymät. - Friida10
1. Yhdessä 13 vuotta, 5 vuotta naimisissa.
2. Laivalla.
3. Hyvältä näyttää, hommattiin juuri omakotitalo ja lapsi on tulossa. :) - Vanha foorumilainen
1. Kymmenen vuotta tulee pian täyteen.
2. Törmäsimme kadulla
3. Suhteen saralta näkymät ovat hyvät, muut asiat tuovat haasteita, mutta näillä nyt mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329