Miksi postista ei pääse profiliin????
Pitääkö sieltä kirjautua aina ulos ja taas sisään kun haluaa nikillä kirjoittaa???
Helekkarinmioista vekslaamista!!!
Miksi roskapostia ei saa avaamatta poistoon??? Miksi sitä tulee yhtäkkiä nii perkeleesti??
Miksi kummallinen sähköpostin sivunäkymä???
Missä se kuuluisa ''parannus'' näkyy??????????????????????????????????
24:n SP syvältä
9
201
Vastaukset
- kummaksuen
Kuinka voi olla noin typerä sähköposti, se täyttyy hetkessä roskapostilla,joita ei voi estää. Mitä todellakin tuossa on parantunut, kerrankin todettava että säälittävä yritys. Todellinen katastrofi koko posti, mun onhan noita muitakin. Eli vaihtoon menee.
todella perseestä koko sp toimii joskus, usein täysin jumissa... pakko vaihtaa johonkin muuhun...
- Kyllä vit..taa
Ehdotan uudistukselle nimeä paska24.fi. Olisi ainakin nimensä veroinen perk.le! Pitäisi lukea sähköposti, mutta ei aukea paska! Paska mikä paska!
- ketutus66
ei toimi.... https://posti2.suomi24.fi/appsuite/signin#autologin=false&ref=1 Ja mikä tämä on, mikä sieltä ponnahtaa????
- vanha toimiva takas!
Ihmettelinkin aikaisemman (silloin vielä toimivan) suomi24-sähköpostin hyvää toimivuutta ja silti vieläpä ilmaisuutta. Toimiva s-posti kun on ihan helvetin tärkeä jokapäiväisessä elämässä; esim. lentoliput, työpaikan kanssa kommunikointi ynnä muut.
Enää ei tartte ihmetellä.
Joskus muinoin mulla oli hotmail.com käytössä, joka oli pakko vaihtaa kun sinne alkoi ilmestymään yli 900 roskapostia about viikossa. Myöhemmin oli pakko vaihtaa luukku.com pois kun se meni juntturaan aina jos joku lähetti sinne yhdenkin kuvan liitteenä; tallennustila oli niin säälittävän pieni.
Tää ns.uudistunut ja muka helvetisti odotettu uusi suomi24-"uudistus" on silti pöllöin liike mihin olen törmännyt s-postiin liittyen. - loppuu kiusa & tuska
Oikea posti tilalle:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12225714 - entinen takas!
palauttakaa se vanha toimiva s.posti takaisin,kiitos :). Tää nykyinen on sekava,oon saanu osan tärkeistä posteista vahingossa roskaposteihin..onneks eivät kerenneet hävitä! entinen oli parempi ja selkeämpi ja toimivampi!
- OXapp
Suolikaksnelosessa jyllää nyt ilmeisesti linux-pohjainen virus, joka tunkee myös kaikkien postit täyteen skeidaa. En usko että ylläpito osaa tehdä sille(kään) yhtään mitään.
- ami1
vanha sähköposti takaisin.Kätevä torju lähettäjän viestit takaisin ja mistä tulvii yhtäkkiä kauheat määrät roskapostia ja turhanpäiväisiä mainoksia,joita en halua. Tää meni nyt tosi surkeeksi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763