Varokaa lumeavioliittoja!!!

Lumeavioliiton uhri

Varokaa lumeavioliittoja!!! En kirjoita katkeruudessa, mutta olen jo itse joutunut kahden lumeaviolliton uhriksi eli minua on huijattu. Joku nyt tietenkin jo kysyy, että miksi menet ulkomaalaisen kanssa aina naimisiin? Vastauksen voi antaa asiaan suomalaiset naiset, jotka kiertävät aina minut 50m. Säteeltä. Tietenkin minun olisi pitänyt käsittää asia, jos ei suomalaisetkaan naiset minua hyväksy ei kai sitten ulkomaalaisetkaan muussa kuin hyötymis tarkoituksessa ja tuohon me olemme hyviä uhreja, kun ei täällä hyväksytä on sitten mahtava kokemus, kun yllättäen ulkomaalainen hyväksyy, kun osaa näytellä rakastunutta.

Ensimmäinen oli minulla vuonna 1993 solmittu ”avioliitto” ja oli kestoltaan n. 10 vuotta. Ensin ei pitänyt hänellä olla edes lapsia, mutta myöhemmin heitä ilmaantuikin ja kun oli heidät saatu Suomeen ja kaikille oleskeluluvat ja muut asiat kuntoon piti ”puolisoni” tehdä heti avioero.

Toinen tapahtui 2004 Ex-vaimoni oli yrittänyt saada tavalla tai toisella mahdollisuutta päästä asumaan suomeen. Hän oli saanut tiedon suomen ystäviltään, että minä olin perinyt minun tädiltäni huomattavan perinnön. Ja hän hakeutui seuraani ja kaikin keinoin teki naimisiin menon nopeasti. Kun hän oli kaiken mahdolliset asiat saanut Suomessa järjestettyä ja minun rahani ja luottotietoni meni. Hän välittömästi haki yksipuolisesti eroa ja muutti pois. Aivan selvästi tehty lume ja hyötymis avioliitto. Jos olisi ollut rakkautta edes vähän jättäisikö toinen puolisoaan tuollaisessa tilanteessa yksin? Raukkautta ei ole ollut koko aikana ollut muutakuin näyteltyä rakkautta. Vielä kaiken lisäksi hän tekeytyi uskovaiseksi, mutta uskovainen ei tekisi tuota että jättäisi miehensä kaiken vaikeuksien keskellä oman onnensa nojaan ja valehtelee Jumalalle naimisiin menessä Jumalan kasvojen edessä. Miksi tuollaista naista voi kutsua? Mikä tekee mitä vain saadakseen hyödyn kenen kanssa tahansa jota ei kukaan edes Suomessa halua puolisokseensa. Minä ainakin kutsun huoraksi ja sanon kuten edesmennyt Juice että vaimoni on frankenstein.

10

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kale1

Sellainen mies joka antaa niin aivottoman olennon, kuin nainen, huijata itseään, on kohtalonsa ansainnut.

• tuttuja juttuja...

Sattuuhan näitä miehillekin. On näitä ennen joskus miehetkin kertoneet moku palstalla miten tulivat huijatuksi.

• tarkka porkkana
        tuttuja juttuja... kirjoitti:

Sattuuhan näitä miehillekin. On näitä ennen joskus miehetkin kertoneet moku palstalla miten tulivat huijatuksi.

Olehan poika tarkkana ensikerralla niin et tule petetyksi.

• harvinaista on
        tuttuja juttuja... kirjoitti:

Poikkeuksellisia tapauksia, eniten näitä tapahtuu hyväuskoisille suominaisille, kuten niitä avioerojakin tuppaa suominaisille tulee paljon näiden ulkkismiesten kanssa.

• naisen kirjoittama
        tarkka porkkana kirjoitti:

Olehan poika tarkkana ensikerralla niin et tule petetyksi.

Aloitus on provo.

• aasia hihhuliko??
        naisen kirjoittama kirjoitti:

Aloitus on provo.

hahah höpö höpö sinä yrität nyt säälittävästi kääntää ap:n kirjoituksen provoksi koska et kestä sitä että miehetkin voivat joutua naisten petkuttamiksi :)

annahan ihmisten jutella rauhassa ja menehän sinä palstan perus hihhuli sen vaimosi kanssa lenkille vaikka.

• Aasian hihhuli
        harvinaista on kirjoitti:

Poikkeuksellisia tapauksia, eniten näitä tapahtuu hyväuskoisille suominaisille, kuten niitä avioerojakin tuppaa suominaisille tulee paljon näiden ulkkismiesten kanssa.

""aasia hihhuliko??""

Ei ole mun kirjoittamani. Sitäpaitsi uskon, että aloitus on aito.

• .............
        aasia hihhuliko?? kirjoitti:

hahah höpö höpö sinä yrität nyt säälittävästi kääntää ap:n kirjoituksen provoksi koska et kestä sitä että miehetkin voivat joutua naisten petkuttamiksi :)

annahan ihmisten jutella rauhassa ja menehän sinä palstan perus hihhuli sen vaimosi kanssa lenkille vaikka.

No mikä petkutus tuossa oli? Alottajahan oli kymmenen vuotta naimisissa ja väittää kymmenen vuoden liittoa lumeliitoksi, anteeksi mut tässä aikamoni muukin naureskellut tuolle aloitukselle, ja nyt myös sinulle. Selvitä yhdessä tuon aloittajan kanssa mikä on ensinnäkin lumeliitto?

Suomessa saa viidessä vuodessa pysyvän oleskeluluvan, joten jos ihminen on ollut 10 vuotta naimisissa, niin miten ihmeessä on lusinut muka lumeliitossa viisi vuotta tuon viiden päälle, sä alat meneen jo epätoivoiseksi näiden juttujes kanssa.

taitaa toi aloituskin ollut jostain muualta kopsattu, vähän muuteltu ja laitettu tänne, koska aloittaja ei ole putkahtanut sanaakaan sen jälkeen:D

Vaikka sinä olet tyhmä, niin me muut emme ole;)

• Anteeksi vaan mutta nyt en oikein ymmärrä!
      Siis sinulla kesti 10 vuotta ennenkuin tajusit että olet lume-avioliitossa?

Kyllä fiksumpi ihminen tajuaa tilanteen jo ennen naimisiin menoakin ja normaalilla järjenjuoksulla varustettukin tajuaa vuodessa - parissa.
      Puhumattakaan siitä, että jos joku solmii avioliiton lume-tarkoituksessa, tuskin pysyy siinä liitossa enää sen jälkeen kun oleskeluluvat on kunnossa.

Tarinasi perusteella tuntuu kyllä siltä, että teillä on ollut ihan normaali avioliitto, mutta koska tilanteet ja ihmiset muuttuu vuosien saatossa, myös avioeroja tulee ihan rakkaus-avioliitoissakin.

Avioerojahan tulee ennen 10 vuoden yhdessäoloa ihan Suomi - Suomi pareillekkin joten erossa sinäänsä ei ole mitään kummeksumista mutta se, että olit 10 vuotta naimisissa ja eron syyksi kuvittelet lumeliittoa, on minusta kyllä perin outoa.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,

Juu kyllä aloitusta lukiessa tuli mieleen tämmöinen katkera vuodatus lähinnä, kun tuli avioero. Saman suuntaisia vuodatuksia kuulee ihan Suomalaisten keskinäisissä kärhämissä, kyllähän se ex puoliso huonoon valoon pyritään saamaan kaikin tavoin.

10 vuotta on jo aikamoinen väite lumeliitoksi, johan jo 5 vuodessa saanut pysyvän luvan ja kansalaisuuskin tulee kuudessa vuodessa, miksi siis vielä olla neljä vuotta lumeliitossa, ihan humpuukkia koko aloitus ja avioerosta katkeroituneen vuodatusta, väärä palsta.

Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2834
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2043
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe