Hei! Tartti vähä apua..onko mitenkään mahdollista selvittää tai jotenki saada selville jos on niiku ''●●●●●●'' ton tapanen salis..niin jotenki saada selville mitä siinä lukee? Jos apua sais..?
Apua?
4
210
Vastaukset
Miten tämä aihe liittyy kirjeystäviin?
Mutta itse asiaan... riippuu ihan missä ohjelmassa tuo salasana on. Jos esimerkiksi Chrome -selaimessa, niin mene sillä osoitteeseen
chrome://settings/passwords
klikkaa haluttua sivustoa ja oikeasta reunasta näytä -nappia.- kotoni1
Hei! Sori en keksinyt muuta paikkaa../palstaa,, mutta siis..Kiitos avusta mutta tuo ei toiminut :) Käytän Mozillaa..mun salis on tollasina pisteinä ''●●●●●'' ja en muista mitä siinä lukee,,niin pitisi jollakin saada selvitettyä mitä siinä lukee/mitä numeroita kirjaimii siinä on.. (en valitettavasti ole tallentanut salista mihinkään)
Jos olet tallentanut salasanat Mozilla Firefoxin muistiin, niin ne saa tongittua esiin seuraavalla tavalla:
1. Menet Firefoxin asetuksiin (englanninkielisessä File -> Options)
2. Menet Security -välilehdelle ja Saved Passwords
3. Valitset haluamasi sivuston ja klikkaat Show Passwords -nappia.
Suomenkielisessä Firefoxissa tottakai suomenkieliset versiot noista nimistä.- kotoni1
häh? tuolha lukee ^^ (en valitettavasti ole tallentanut salista mihinkään) :/ kai mä vaan sit luovutan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081